Dagens dårligste kjøp

E81F5100-35FF-4EE3-A9D5-D0024E5F1A58.png
 
  • Haha
Reaksjoner: Romeo Clive

Er det bare jeg som føler det skurrer her?
Se på overgangen mellom lenke og kasse.
 

kjenner ikke til prisnivået på denne tulleklokka, men på zoom er den uansett så nasty og full av gammal møkk at den virker bortimot oppbrukt. i tillegg er motivet på baksiden (i dagens klima) helt uhørt. i tillegg x 2 funker blomqvist sine nettsider ganske tabba: bilder mangler her og der over hele fjøla. blant annet.

jeg har kjøpt og solgt gjennom dette auksjonshuset i over 30 år, og de har aldri vært annet enn amatører. så det så.
 
kjenner ikke til prisnivået på denne tulleklokka, men på zoom er den uansett så nasty og full av gammal møkk at den virker bortimot oppbrukt. i tillegg er motivet på baksiden (i dagens klima) helt uhørt. i tillegg x 2 funker blomqvist sine nettsider ganske tabba: bilder mangler her og der over hele fjøla. blant annet.

jeg har kjøpt og solgt gjennom dette auksjonshuset i over 30 år, og de har aldri vært annet enn amatører. så det så.

Er silhuetten av en kvinnekropp uhørt i 2023 ? Isåfall må 90% av verdens kunstverk brennes på bålet i metoo’s navn:mrgreen: men så kvalifiserer kanskje ikke denne klokken som et kunstverk heller;)
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor

Jeg solgte min for rundt halvparten for to år siden. Angrer nå ja.
 
Jeg solgte min for rundt halvparten for to år siden. Angrer nå ja.

Aldri i verden om den røde og minst ettertraktede Black Bay ETAen går til den prisen. Jeg har hatt en blå smiley i seks år følger litt med på disse selv om jeg ikke har tenkt å selge. Ser de få på Finn til mellom 25 og 30 ligger i evigheter, om de i det hele tatt blir solgt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19