Dagens dårligste kjøp

Altså han AVSLO et bud på 85k. Da MÅ jo dritten være verd mer.

MÅ jo det! Glemte annonseteksten i forrige post, en liten gullgruve i seg selv! Forstår ikke det der, den er jo uåpnet også. Så du vet ikke hva du kjøper..
FC21A7A5-6397-4DA8-A67F-DABACDA4071D.png
 
Muligens årets dårligste kjøp, ihvertfall prosentvis...
 
Muligens årets dårligste kjøp, ihvertfall prosentvis...
Nok en inviiiistor med adresse i Bergen, NHH student?
 
MoonSwatch til 4000+ kroner her på TS markedet, veil. pris er vel to og halvt tusen hos Swatch.

Er liksom alle turkise skiver instant overprising nå? Tiffany effect? :LOL:
 
MoonSwatch til 4000+ kroner her på TS markedet, veil. pris er vel to og halvt tusen hos Swatch.

Er liksom alle turkise skiver instant overprising nå? Tiffany effect? :LOL:
Husker Swatch fra mine yngre dager som relativt solide plastklokker i spreke farger og mønstre, noe som ble bekreftet da jeg traff på en gammel kompis med en helt sinnsyk samling for en tid tilbake.

Skuffelsen var derfor stor da jeg endelig fikk prøve denne sagnomsuste Moonswatchen. Byggkvaliteten og komforten er helt horribel og finishen det samme. Grøss å gru for noe makkverk. Fikk litt samme følelsen som å det sikkert er å sette seg inn en av disse glassfibercustommadelamborghini fra youtube slik illustrert under

What it must feel like…. moonswatch
 
Redigert:
Husker Swatch fra mine yngre dager som relativt solide plastklokker i spreke farger og mønstre, noe som ble bekreftet da jeg traff på en gammel kompis med en helt sinnsyk samling for en tid tilbake.

Skuffelsen var derfor stor da jeg endelig fikk prøve denne sagnomsuste Moonswatchen. Byggkvaliteten og komforten er helt horribel og finishen det samme. Grøss å gru for noe makkverk. Fikk litt samme følelsen som å det sikkert er å sette seg inn en av disse glassfibercustommadelamborghini fra youtube slik illustrert under

What it must feel like…. moonswatch

Næh den er helt ok til 2500. Tror den ikke hadde fått noe kritikk dersom den var tilgjengelig for alle over nett. Antar at den snart blir det, er ikke noe særlig etterspørsel lenger?
 
Næh den er helt ok til 2500. Tror den ikke hadde fått noe kritikk dersom den var tilgjengelig for alle over nett. Antar at den snart blir det, er ikke noe særlig etterspørsel lenger?
Ganske mange andre, om ikke alle, Swatch klokker som gir bedre kvalitetsfølelse. Samt til en billigere penge
 
Har bare klådd litt på Moonswatchene i en butikk i sommer, men husker ikke selve klokkene som av spesielt dårligere kvalitet enn vanlige Swatch. Bortsett fra remmene, de var helt forferdelige.
 
Er ikke det opplest og vedtatt at kvaliteten på disse makkverkene er crap. Det er ihvertfall det som går igjen diverse fora og youtubekanaler. Jeg hadde kjøpt en Seiko eller Casio 9 av 10 ganger for samme pris ihvertfall. Unntaket er hvis jeg hadde fått tak i den Anus-varianten. Den er episk pga navnet :mrgreen: