Dagens dårligste kjøp

G-shock Uranus.
1668334495773.png
 
Redigert:
Nytt rabattkonsept: Ta 2, betal for 8

 
Nytt rabattkonsept: Ta 2, betal for 8

Er kanskje ikke så mye mer å forvente av en hockeyspiller fra Furuset med lakkerte tånegler. Men hva vet vel jeg :mrgreen: fått noen pucker i hodet kanskje...
 
Redigert:
 
  • Wow
Reaksjoner: Todda
At den vil få en "spennende verdiutvikling" kan vel hende. At den går i positiv retning er vel heller mer tvilsomt:ROFLMAO:
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: seiltid og bruno47
Pelagos 39 til den nette sum av 55’.

Sjarmerende hvordan Tudor kjøpere går mann av huse første tiden.
Denne modellen vil som alle andre Tudor gå ned igjen til under utsalgspris om noen få mnd.

 
  • Liker
Reaksjoner: Labbos og Mortbecken
Sjarmerende hvordan Tudor kjøpere går mann av huse første tiden.
Denne modellen vil som alle andre Tudor gå ned igjen til under utsalgspris om noen få mnd.

-Og nettopp der har man vel grunnen til at de går mann av huse - eller forlater det synkende skipet, om du vil....
 
Pelagos 39 til den nette sum av 55’.

Sjarmerende hvordan Tudor kjøpere går mann av huse første tiden.
Denne modellen vil som alle andre Tudor gå ned igjen til under utsalgspris om noen få mnd.

Husk - den siste idiot er ikke født. Som du sier, om et par måneder står disse utstilt i vinduene og de går under retail på finn. Og så spesiell er da virkelig ikke denne at man bare MÅ ha den.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mortbecken
Husk - den siste idiot er ikke født. [...] Og så spesiell er da virkelig ikke denne at man bare MÅ ha den.
Jeg husker en historie om en ung kvinne med pent etternavn og pappas penger som MÅTTE ha en "Ny Folkevognboble" da den kom ut på nittitallet. Hun måtte ha den NÅ. FØR ALLE ANDRE. Og kjøpte den rett fra fabrikk i Tyskland og fikk den shippet hjem og tollet inn og omregistrert, til ca 200 000,- over norsk listepris noen måneder senere.
 
Jeg husker en historie om en ung kvinne med pent etternavn og pappas penger som MÅTTE ha en "Ny Folkevognboble" da den kom ut på nittitallet. Hun måtte ha den NÅ. FØR ALLE ANDRE. Og kjøpte den rett fra fabrikk i Tyskland og fikk den shippet hjem og tollet inn og omregistrert, til ca 200 000,- over norsk listepris noen måneder senere.
For mye penger og for lite vett har den effekten på folk...