Dagens dårligste kjøp

Dette med "vi" hos disse finn-parasittene syns jeg bare blir for dumt. Er vel egentlig bare enkeltindivider som sitter på promperommet og forsøker å lure intetanende med flotte fraser
Hvis du vil hilse på "vi" så er det bare å melde seg på her! :geek:

• Liker
Reaksjoner: holmby
Hvis du vil hilse på "vi" så er det bare å melde seg på her! :geek:
Har vurdert det og vært med på det før. Mye bra folk. Ikke akkurat disse som jeg definerer som «finn-parasitter»

• Liker
Reaksjoner: hanse og WatchByA
Og én til 290k. Satt ned fra 303k, så det er jo rene varpet...
Da blir du jo lurt for 13k mindre. Hvis ikke det er en god deal så vet ikke jeg :D fra rett over 200% påslag til rundt 190%. Det er raust!

Edit: Ved nærmere ettersyn ser jeg at den er brukt i rotasjon. Da er det faktisk billig!!

Dette er vel et posør-ur som er kjøpt til overpris og brukt til fleksing på Instagram e.l. Bare rett og rimelig at det legges på et lite invistor-påslag da.

• Liker
Reaksjoner: Ivar
Da blir du jo lurt for 13k mindre. Hvis ikke det er en god deal så vet ikke jeg :D fra rett over 200% påslag til rundt 190%. Det er raust!

Edit: Ved nærmere ettersyn ser jeg at den er brukt i rotasjon. Da er det faktisk billig!!
Mulig den andre er en bedre investering, den har tross alt kvittering som matcher garantikortet...