Qwestern
Støttemedlem
Etter å ha googlet og lest mer og mer jo mer vil jeg kjøpe. Artig kuriositet detteJaja dette var før Swiss Made betydde egentlig lagt i Kina så dette er good shit!
Etter å ha googlet og lest mer og mer jo mer vil jeg kjøpe. Artig kuriositet detteJaja dette var før Swiss Made betydde egentlig lagt i Kina så dette er good shit!
Som en Porsche 911 eier kanskje ville si : *passe pris for selve bilen*"..jeg sa: Bare begynn og borre, bare borr du gamle Børre, for gullet står jo høyt i kurs i dag".
(tenker på sangen hver gang jeg ser eller hører navnet Børre
Vis vedlegg 330212
Luksur-pris med stash 16k
Annenhåndsverdien på disse er vel så godt som fraværende uansett. Lærproduktene er mer interessant enn klokken.Luksur-pris med stash 16k
Vis vedlegg 330748
Er vel ikke spesielt positivt med tanke på annenhånds verdien…
Annenhåndsverdien på disse er vel så godt som fraværende uansett. Lærproduktene er mer interessant enn klokken.
Så flott at du har Nansen klokka, den er nydeligHvordan klarer man å skrive det så feil når navnet står på bildet i annonsen? Ref pris, jeg har en Micromilspec klokke selv (Nansen-klasse klokka) som jeg betalte 9000,- for. Jeg tror ikke FSK sine var så veldig mye dyrere.....![]()