Dagens dårligste kjøp

Borte nå, hva var det?
Bilde 20.04.2023 klokken 11.48.jpeg

Hjemmemekka "royal OKE" med Rolex skive til 25k

Ser ut som restelageret etter en butikk som ble nedlagt i Skien nylig... Tror dette er tungsolgt samlet for denne prisen :ROFLMAO:

-Bare av nysgjerrighet, er det noen som noensinne har betalt noe nær veiledende pris for en Alpina? Ved de par anledningene jeg har kikket på en, har selger forsøkt å gjøre et innsalg ved uoppfordret å ymte frempå om at de kan slå av både 20 og 30% av listepris. Ville tro det betyr at man ved litt innsats kan komme ned på 40-50% avhengig av modell. Og det er jo FØR varene er et restelager som selges i bulk...

IMG_0154.png

Denne «klokka» kom i tusen ulike fabrikat på tidlig/midten av åttitallet. Jeg hadde en velfungerende versjon som barn og kan bare si at den var starten på min lidelse. Om noen kommer over tilsvarende design som er funksjonelt idag så ROP ut! Da skal jeg gjøre et unntak fra min over tretti år lange monogamisme. Sukk minner..

• Liker
Reaksjoner: einar88 og Matsmet
Vis vedlegg 329694
Denne «klokka» kom i tusen ulike fabrikat på tidlig/midten av åttitallet. Jeg hadde en velfungerende versjon som barn og kan bare si at den var starten på min lidelse. Om noen kommer over tilsvarende design som er funksjonelt idag så ROP ut! Da skal jeg gjøre et unntak fra min over tretti år lange monogamisme. Sukk minner..

Var til salgs på Finn for en stund tilbake. Av en kar fra Mysen…..

Var til salgs på Finn for en stund tilbake. Av en kar fra Mysen…..

Ja dette er jo den ikke-fungerende varianten. Som sagt så fantes designet og i velfungerende versjoner. For folk fra Bergensområdet så var SwissImport «AD»

• Liker
Reaksjoner: Mlegend