Dagens dårligste kjøp

Nå lever du farlig! Jeg hadde sjekket bremsene på bilen før jeg kjørte hjem i dag... og pass deg for den røde prikken som plutselig dukker opp på brystet ditt ;)
*Pippen kan dessverre ikke nås, han befinner seg i område uten dekning* (rømt til skogs)
Hah, du kan bare gi opp å finne meg Kvestern, jeg er en mester i å skjule meg (jeg er jo tross alt en fugl!)!

:LOL: God humor! Syntes det blir for teit å få det til å virke som at en klokke er "hemmelig" eller på noen som helst måte skjermet bare på grunn av tilknytning til en spesiell avdeling. Enda teitere er det med slik "jeg vet om ting som jeg ikke kan snakke om"-posering. Det er en klokke, ikke en statshemmelighet. :rolleyes:

Gatekeeping er ikke tidssonen-verdig
 
  • Liker
Reaksjoner: Puma
«Mva ukjent», og «går godt».
Knallkjøp!
IMG_6151.png
 
Har du et godt minne fra en konsert, er det bare å beholde det.

-Mitt beste konsertminne kan ikke selges, humre.

Einstürzende Neubauten på Rockefeller i, hm, 2004, tror jeg.

Blixa har nettopp dedikert neste sang - 'Seltener Vogel' til et nyforelsket par like foran scenen; de møttes i Neubauten.orgs diskusjonsforum. "Die Neubauten! Generating partnerships! Who would have thought..."

Jeg begynner å le, noe Blixa åpenbart merker seg og flirende observerer "We are still new at this, we cannot work miracles. It is not our fault that you are single, sorry!"

Jeg kontrer at jeg tvertimot er nyforelsket.

"Gott im Himmel, we CAN work miracles!"
 
Det er jo to slike isoporbokser nå!
Samleklubben selger unna!
Krakk på gang?
Her ligger du i forkant @chrbir !
SmartSelect_20230806_212306_Edge.jpg





8- )
 
  • Liker
Reaksjoner: chrbir