Jeg betalte 15 995,- for min i 2006...
Vis vedlegg 303910
Som det generøse mennesket jeg er, vil jeg faktisk tilby deg nypris for den der.
Jeg betalte 15 995,- for min i 2006...
Vis vedlegg 303910
Denne kvalifiserer greit her:
![]()
Breitling Superocean steelfish 2000M | FINN-torget
Breitling Superocean steelfish 2000M selges. Den går fint og skal følge tiden greit. 44mm Noen bruksmerker/hairlines er det etter mange år. En liten polering swww.finn.no
Tror ikke kona blir så happy om noe "gøyalt" forsvinner i skuffen....Han er åpen for gøyale bytteforslag, så det er jo bare å kjøre på om dere har noe "gøyalt" liggende i en skuff.
Å forlange 20k for den driten der er som å p*** noen i rumpa uten å spørre om lov først!Det dukker stadig opp nye kupp på Finn:
Vis vedlegg 304096
![]()
Omega x Swatch mission to the moon
Nytt Omega x Swatch mission to sun og mission to mars selges. Aldri blitt brukt. Kommer i original eske og kvittering medfølger. På vei til å bli "Limited Edition", i følge butikkeier i utlandet. Fleste av modellene begynner å bli utsolgt og det er en veldig lang ventetid. Perfekt for samlere :)...www.finn.no
Å forlange 20k for den driten der er som å p*** noen i rumpa uten å spørre om lov først!
Å forlange 20k for den driten der er som å p*** noen i rumpa uten å spørre om lov først!
Jeg kunne vurdert å kjøpt en til retail som et momento mori om den gale tiden klokkeverdenen er/har vært i. Kanskje det en gang hadde blitt en god historie. Bortsett fra det er dette bais. Ferdig snakka.Tror jeg sliter å bruke 2k på en sånn også. Så en butikkansatt med den, kunne jo se skrapene i glasset fra andre siden av butikken. Det var bare en av flere ting som jeg mener er problematisk med den!
![]()
Tudor 7934 selges m/garanti | FINN-torget
Tudor Vintage Rolex Tudor Oyster Prince Manual Wind Ref:7934 Merke Tudor Modell Oyster Prince Referansenummer 7934 Opptrekk Manuelt Matwww.finn.no
Dette er en av de verste Tudorene jeg har sett. Restaurert er vel feil ord å bruke?