Dagens dårligste kjøp

• Haha
Reaksjoner: Utinaturen
Det dukker stadig opp nye kupp på Finn:
1662564159730.png

Det dukker stadig opp nye kupp på Finn:
Vis vedlegg 304096
Å forlange 20k for den driten der er som å p*** noen i rumpa uten å spørre om lov først!

• Liker
  • Haha
Reaksjoner: Yallaboy og Nilsi_tl
Å forlange 20k for den driten der er som å p*** noen i rumpa uten å spørre om lov først!

-Nå er jeg jo enig i at denne fyren har fått i rikelig monn av frekkhetens nådegave, det er ikke det.

Disse urene er imidlertid ikke så ille (til veiledende) - nå er ikke jeg i markedet for en nær-Speedmaster-opplevelse i fancy plast, men jeg har kikket på et par av dem, og de føltes langt bedre enn 'drit'. Om det var drit, måtte det iallefall vært enhjørningbæsj...

• Liker
Reaksjoner: Ivar

Tror jeg sliter å bruke 2k på en sånn også. Så en butikkansatt med den, kunne jo se skrapene i glasset fra andre siden av butikken. Det var bare en av flere ting som jeg mener er problematisk med den!

Tror jeg sliter å bruke 2k på en sånn også. Så en butikkansatt med den, kunne jo se skrapene i glasset fra andre siden av butikken. Det var bare en av flere ting som jeg mener er problematisk med den!
Jeg kunne vurdert å kjøpt en til retail som et momento mori om den gale tiden klokkeverdenen er/har vært i. Kanskje det en gang hadde blitt en god historie. Bortsett fra det er dette bais. Ferdig snakka.