Dagens dårligste kjøp

1658997386590.png


"PRICE INCL. VAT 8'900 CHF" (link)
 
  • Liker
Reaksjoner: Durian og christoball
Vis vedlegg 298911

"PRICE INCL. VAT 8'900 CHF" (link)

Jeg er litt overrasket over å se Behrens på baklokket – men det er kanskje samme eiere?
 
  • Liker
Reaksjoner: kire
Hvorfor ikke kjøpe den direkte fra leverandør og få den ferdig tollet inn i landet til overkant av 153K? Tok meg 18 sekunder å spare 27K for den som sikler etter en slik...

Skjermbilde 2022-07-28 kl. 11.49.58.png
 
  • Liker
Reaksjoner: sunshine
Første til salgs i Norge, skriver han spørrende. Det kan jeg avkrefte. En annen var ti dager tidligere ute, til en litt annen pris, og hvis ikke engang den er solgt ...

Screenshot_20220731-085121.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Hovedsignal og kire
Hvordan kan han hevde at det er over 8 måneders ventetid på denne? Både Bjerke og Thune hadde den i hyllen tidligere i uken.
 
Hvordan kan han hevde at det er over 8 måneders ventetid på denne? Både Bjerke og Thune hadde den i hyllen tidligere i uken.
I klokkesnyteri og kjærlighet er alt lov.

Edit: kanskje noen lyse hoder mener at den tiden det tar før et merke lanserer en nyhet til den kommer i hylla er venteliste og premiumgrunnlag?
 
Trist på flere plan denne her:
 
Trist på flere plan denne her:

jeg er litt tett idag, så forstår ikke helt hva som er trist - fortell!
 
jeg er litt tett idag, så forstår ikke helt hva som er trist - fortell!

Er lett å gjennomskue at denne er kjøpt for en rask flip. Bjerke sier det er 6 mnd ventetid, listepris langt under det den er lag ute for osv. osv.
At konemor spontankjøpte denne virker rart.
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
Er lett å gjennomskue at denne er kjøpt for en rask flip. Bjerke sier det er 6 mnd ventetid, listepris langt under det den er lag ute for osv. osv.
At konemor spontankjøpte denne virker rart.

jaja - men det er da vel ikke en kjeft som vil kjøpe dette eksemplaret, ikke engang et reelt foto. tar det for gitt at annonsen er svindel, og ikke en flipp.