Vel, tydelig at du er unntaket. Takk for opplysende informasjon rundt bordet. Og, ikke minst takk for genial tegnsetting.
Jeg tror ikke jeg er den eneste. Tror ikke jeg har lest en eneste opplysende post i denne tråden. Kos dere
Vel, tydelig at du er unntaket. Takk for opplysende informasjon rundt bordet. Og, ikke minst takk for genial tegnsetting.
Jeg tror ikke jeg er den eneste. Tror ikke jeg har lest en eneste opplysende post i denne tråden. Kos dere
Ja jeg begynner å se ''tegn'' på dette du skriver, Hvalse.Det første som ryker når presset øker er luksus, og jeg vil påstå at (dyre) klokker er definisjonen på luksus. Tiden vil vise
Hva er riktig pris for deg da?Ja jeg begynner å se ''tegn'' på dette du skriver, Hvalse.
Min ønske klokke er GMT Pepsi og har derfor fulgt med på tilbudet på markedet.
Nå begynner det å bli ganske mange, kontra bare for noen måneder siden, og enkelte ber om pris som var vanlig for et par år siden.
Jeg bare venter på at jeg finner ''min'' 16710 til rett pris.
Fremdeles alt for tidlig
Er klokker overpriset når markedet kjøper de? Spm er nok heller hvor mange kommer til og prioritere klokke kjøp fremover? Det vil nok merkes i tiden som kommer...
Blant entusiaster så tror jeg neppe dette vil ha store betydningen. Men for de som "tror det er gull" er mest interessert i raske penger så vil det nok kunne påvirke prisen.
"Selvfølgelig som kjøper vil jeg legge vekt på at viruset overlever på metall (til evig tid)..." etc.
Det blir nok raskt forbigående.
8
Avhengig av hvor ille det blir vil mange måtte selge klokkene sine og andre "lett" omsettelige gjenstander, såkalte invisteringer. Jeg tror at et edruelig anslag er at det vil bli veldig ille, og at det egentlig bare er om å gjøre å være først ut med det man vil/må kvitte seg med. Dette er selvfølgelig synd for de det gjelder, næringsdrivende og visse utsatte bransjer (ganske mange) vil måtte sette tæring etter næring, for det neste året vil for svært mange by på mye usikkerhet
2 av 3 her, hadde vel ca 100% avkastning på Norwegian, og merka ingenting til Covid, slik som 99% av de som får det.Det slo heldigvis ikke tilDe som har holdt seg unna flyaksjer, COVID-19 og ikke har mistet jobben sin har det jo relativt bra.
Sånn bortsett fra kronefallet har det vel ikke vært noen særlig reduksjon i nordmenns verdier?
Utelukkende flaks åpenbart, men kjøpte alt jeg fikk i emisjon på 1kr den 20. Mai, solgte på 4kr den 5 juni.Vis vedlegg 226475
Siste 5 år.. da har du jo vært ganske god til å ri opp..!
Konsensus tidligere i år har jo i alle fall vært at det er utrolig mye dumme penger som driver NAS-aksjen.Drøyt. Det som skjer i NAS i denne perioden er ikke helt til å forstå hvis man ikke antar at det er veldig mye gambling..