Flott at du har det, og jeg vet at det er mange skeptikere som har satt mange penger på at aksjen skal dale, og dermed er tjent med å utelukkende snakke ned aksjen. Når penger står på spill må man skrike høyt for å ikke tape de. Med det sagt tapte de samme menneskene over $35 billiononer på å shorte TSLA i 2020 alene, så noen ganger taler tallene sannheten mer enn hva en spekulant som ikke forstår firmaet gjør.Tesla kan anse seg selv som hva de vil. Hovedproduktet deres er bilsalg, men jeg begynner å fatte hvor sektbegrepet kommer fra når medlemmene farer med spørsmål som «hvordan kan du bevise at AI’en ikke er den beste i verden og kvantesprang foran alt annet slik jeg legger til grunn».
Jeg har forøvrig nærmest samtlige etablerte finanspublikasjoner i ryggen når jeg sier at TSLA er pill råtten. Men jeg tenker at alternative fakta funker bra i denne leiren all den tid kursen fortsetter å stige.
Musk «forsvinner» nok på ferie en eller annen gang. Det kan bli gøy.
Fortsatt nysgjerrig på dine betraktninger rundt, og din utstrakte kunnskap om hvilke merker/brands som er foran Tesla i køen hva gjelder teknologi, AI, byggteknisk kompetanse, materialteknisk kompetanse og infrastruktur. Ikke minst er jeg nysgjerrig på hvem som tilbyr et så ekstremt mye bedre servicenettverk. Du glemte visst å svare konkret på det. Du bygger jo påstandene dine rundt dette, så du har vel åpenbart gode og interssante svar å komme med? Som sagt, jeg er alltid interessert i å lære noe nytt