Breitling-tråden

Chrome

Breitling burde skaffe seg en ny designer :)
De har masse tøffe, solide og imponerende klokker, i tillegg til at de har historien med seg.
Men med all respekt å melde; jeg sliter litt med designet og da spesielt denne chromefinishen på både lenke og urkasse. Det ser så mye billigere ut enn det er..
Samtidig skal det også sies at den aller første klokka jeg sikla på var eN Navitimer :rolleyes:
 
Fikk prøve Chronomat 41 hos en hyggelig forhandler i Orlando i dag... Veldig flott klokke i perfekt størrelse!
... og Navitimeren er jo alltid en fornøyelse å prøve på armen... :)

01_01.jpg


navitimer_01%20(1)-1.png
 
... og Navitimeren er jo alltid en fornøyelse å prøve på armen... :)

navitimer_01%20(1)-1.png

Glemte å si en ting i tidligere innlegg: Jeg liker hvordan de nye Navitimerne har skråstilt bezel-ringen (kalkulatorringen for å skape mer dybde i klokka. Det er tøft. :cool:

Men tror nok at jeg skal fortsette jakten på en Cosmo fra 60-tallet... :)

En annen ting: Ingen som liker Breitling for Bentley her inne? :D
 
Jeg prøver igjen ang. Børstet pilot lenke til chronomat:-? Etter det jeg kan se på breitling.com ser det ut som at chronomat Flying Fish også kan leveres med pilot lenke og denn ser børstet ut?? Når jeg spør min AD finner de bare en pilot lenke i katalogen og den er polert! Noen som har noen tips her??
Chronomat GMT - Breitling - Instruments for Professionals

Har hatt en Blackbird tidligere og den hadde børstet Pilot lenke:confused:
Huff jeg merker jeg savner en Breitling i boksen.
 
Redigert:
@jeprex, det kan jo være de ikke leverer børstet lenke som ekstrautstyr siden det er en limited edition? Som tidligere nevnt, og som Timewarp nevner kom blackbird i børstet utgave. Innfestingen på lenkene er ikke helt lik da.
Hva med å prøve en tlf til en annen AD også?
H is ikke det funker får du kjøpe en blank og få noen til å børste den for deg :)
 
Redigert av en moderator:
Fikk prøve Chronomat 41 hos en hyggelig forhandler i Orlando i dag... Veldig flott klokke i perfekt størrelse!
... og Navitimeren er jo alltid en fornøyelse å prøve på armen... :)

01_01.jpg


navitimer_01%20(1)-1.png

Chronomat 41 er veldig fin! Muligens mer velproporsjonert enn 44. Samtidig tror ueg kanskje jeg hadde gått for 44 i kjøpssammenheng hehe. Er jo helt rå! Spesielt diskret er de jo uansett ikke ment å være ;)
 
Jeg prøver igjen ang. Børstet pilot lenke til chronomat:-? Etter det jeg kan se på breitling.com ser det ut som at chronomat Flying Fish også kan leveres med pilot lenke og denn ser børstet ut?? Når jeg spør min AD finner de bare en pilot lenke i katalogen og den er polert! Noen som har noen tips her??
Chronomat GMT - Breitling - Instruments for Professionals


Få tak i en blackbird lenke! Den er helt rå! Og børstet:)
 
Hodinkee har anmeldt den nye Transocean Unitime Pilot, ultra-snaisen modell med en kul World Timer komplikasjon.

B_1.jpg


Synd med størrelsen. Den ble først "anmeldt" i kommentarfeltet og da på en heller morsom måte:

"46mm? Damn. Just goes to show watches are the new dubs. Shame, too, as the design of this one is actually quite attractive. Too bad it's visible from space."

:D :D
 
Etter å ha lest denne tråden og masse annen info rundt om kring, samt fått en del tilbakemeldinger i gullklokke-tråden min blir lysten stadig større og det spørs om jeg ikke ender opp med en slik:



Eneste betenkeligheten er størrelsen, men syns egentlig den passer fint på armen min :) Dessuten skal vel en såpass fin Breitling synes.
 
2013 Breitling Avenger Seawolf ii

Hei! Er det noen av dere som kjenner prisen på denne i Norge ?
 
29100 med lenke, 25750 på gummi:) Det er hvertfall det breitling.com sier.. Eller så kan du raske med deg min 2011 model mye rimeligere;)