Breitling-tråden

Takker og bukker. Er i Spania, får bare opp spanske forhandlere på web. Da er den noe rimeligere her, har prutet litt :)
 
Kjøpte mesh lenke til min Breitling Superocean Heritage 46 Chrono i dag. Strålende fornøyd!

null_zpscb81859f.jpg


null_zps7b6d53e6.jpg
 
Nå har jeg brukt en del tid på feiren til å titte på nytt armbåndsur (til konas og ikke minst barnas store fortvilelse), jeg hadde på forhånd mest lyst på en Omega PO chrono, men forelsket meg hodestups i Superocean Heritage chrono. Breitling har vel rykte på seg til å være noe vel "flashy", men akkurat denne er herlig diskrét og har den rette størrelsen.

Jeg sitter når på Allure of the Seas og teller på knappene hvorvidt jeg skal slå til på en Breitling Superocean Heritage 46 Chrono, prisen her er $4600 (27,6k) med gummirem....eneste er at jeg helst kunne tenkt meg en stållenke til å bytte med i tillegg, problemet (eller kanskje utfordringen) er at jeg ikke har lyst på mesh-lenka, men en mer tradisjonell stållenke. Noen som har idé hva som passer?
 
Har ingen forslag, annet enn at ingen lenger vil "bygge rundt" kassa på uret, så vet ikke om det finnes noen alternativer på denne, annet enn mesh lenke, gummi eller skinn.

Ang pris så blir det ikke billigere enn i Norge med gummi når du har betalt mva på den.
 
Jeg kjøpte min med org. skinnrem til 33700 kr på Sandvika Storsenter, Urmaker Larsen (protid). Ga 4500 for mesh lenke løst i dag.

Edit: må legge til at jeg fikk rabatt, men det tror jeg de fleste får. Nypris var vel ca 38k på skinn. 42k på lenke.
 
Redigert:
Jeg smelte til på en Breitling SOH 46 chrono med gummi og lærrem på Cozumel og er superfornøyd med uret foreløpig :) Prisen ble helt akseptabel ;)
 
Hva stemmer ikke ang pris? Prisene jeg nevnte stemmer i høyeste grad, jeg kjøpte det selv hos Protid for den prisen. Kjøpte forøvrig en Breitling Super Avenger II i samme butikk i dag til en meget fin pris.
 
Hva stemmer ikke ang pris? Prisene jeg nevnte stemmer i høyeste grad, jeg kjøpte det selv hos Protid for den prisen. Kjøpte forøvrig en Breitling Super Avenger II i samme butikk i dag til en meget fin pris.

Jeg fikk 15% rabatt på AD retail price og på toppen av det er det 6,44% cashback fra den mexicanske stat, så jeg betalte godt under 30k for alt :)
 
Ikke mye bling der gitt, enkelt, subtilt og akkurat passe med ingredienser til en flott diver.
 
Gratulerer med fin klokke Mortys, og god pris. Hva ble totalsummen til slutt etter norsk mva?
 
Siden det ikke ble en egen unboxing på denne får jeg bidra med den her :)

Nyeste anskaffelse er en Breitling Chronomat som de ga ut i forbindelse med 10-årsjuileumet til Chronomat-modellen i 1994. Det ble forøvrig laget med et opplag på 1994 stk.

dsc_0079.jpg
 
Flott jubileumsklokke, acnorway! Liker kombinasjon av hvit urskive og brun rem med innslag av gull.

Her er mitt bidrag til nyeste anskaffelse, Super Avenger II, kjøpt i går:

null_zps508789d1.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Eivind_Lie
Ser at Breitling har gått ned i størrelsene på sine nye Avenger modeller:) Det kan vi like synes jeg, både GMT og Chrono er nå på 43mm:) Høyden sier de ikke noe om, men den er sikkert fortsatt noe høy grunnet 7750 og robust bygging av kasse..