Nå kom jeg på at Top Gear testet en slik Breitling Emergency.
Hammond ble (selvfølgelig) etterlatt i en skog med en klokke, mens resten skulle finne han. Hvordan det gikk husker jeg ikke, ut over at han overlevde.
8
Nå kom jeg på at Top Gear testet en slik Breitling Emergency.
Hammond ble (selvfølgelig) etterlatt i en skog med en klokke, mens resten skulle finne han. Hvordan det gikk husker jeg ikke, ut over at han overlevde.
8
Det er jo bare 34 år - de siste norske F-16 vil vel være nærmere 40 år når de fases ut.Legg merke til norsk RNoAF F-5A i "Tiger-meet" drakt. Disse flyene var operative helt frem til august 2000. De ble levert i 1966!!
Mener du Bjerke-butikken som lå i det som var et mini-senter og hvor HM er i dag? Kjenner ei som jobba i den butikken for en liten evighet sidenUtrolig hva som har overlevd diverse flyttinger.
Denne katalogen fikk jeg av en hyggelig dame, som jobbet hos en urforhandler i Bogstadveien på 90-tallet. Lå på høyre side ved Rosenborggata. Husker ikke navnet på forhandler men de førte Breitling mfl.
Vis vedlegg 188800
Flott katalog med mye fint for fly og ur entusiaster.
Vis vedlegg 188801
Legg merke til norsk RNoAF F-5A i "Tiger-meet" drakt. Disse flyene var operative helt frem til august 2000. De ble levert i 1966!!
Det kan nok stemme, ikke store butikken slik jeg husker det.Mener du Bjerke-butikken som lå i det som var et mini-senter og hvor HM er i dag? Kjenner ei som jobba i den butikken for en liten evighet siden![]()
Joda, men F-5 fikk ikke noe MLU - Mid Life Update - slik våre F-16 har.Det er jo bare 34 år - de siste norske F-16 vil vel være nærmere 40 år når de fases ut.![]()