Breitling-tråden

Utrolig hva som har overlevd diverse flyttinger.

Denne katalogen fikk jeg av en hyggelig dame, som jobbet hos en urforhandler i Bogstadveien på 90-tallet. Lå på høyre side ved Rosenborggata. Husker ikke navnet på forhandler men de førte Breitling mfl.
20200402_132214.jpg

Flott katalog med mye fint for fly og ur entusiaster.

20200402_132057.jpg

Legg merke til norsk RNoAF F-5A i "Tiger-meet" drakt. Disse flyene var operative helt frem til august 2000. De ble levert i 1966!!

Det er utrolig hvor mange her inne som har Breitling!
Jeg trodde jeg var "relativt alene" som Breitling-eier. Dette er jo hyggelig.

Kanskje en BGTG hadde vært noe etter hvert...

8

• Liker
Reaksjoner: Mr Davis
Utrolig hva som har overlevd diverse flyttinger.

Denne katalogen fikk jeg av en hyggelig dame, som jobbet hos en urforhandler i Bogstadveien på 90-tallet. Lå på høyre side ved Rosenborggata. Husker ikke navnet på forhandler men de førte Breitling mfl.
Vis vedlegg 188800
Flott katalog med mye fint for fly og ur entusiaster.

Vis vedlegg 188801
Legg merke til norsk RNoAF F-5A i "Tiger-meet" drakt. Disse flyene var operative helt frem til august 2000. De ble levert i 1966!!
Mener du Bjerke-butikken som lå i det som var et mini-senter og hvor HM er i dag? Kjenner ei som jobba i den butikken for en liten evighet siden:)

• Liker
Reaksjoner: Mr Davis
For de som er interessert i årets nyheter fra Breitling, så vil det bli live lansering torsdag 16 april kl 14.00. Registrer dere via linken i Breitlings Instagram konto. Tror de har mye spennende på gang. Georges er i farta om dagen:D