Breitling-tråden

Kjøpte min første Breitling for en måned siden, fortsatt strålende fornøyd.
IMG_20200712_205005.jpg
 
Har inte sett Breitling som ett alternativ på väldigt länge. Sen kom de med en nytolkning av Bonds gamla geiger counter, med en rem gjord av resirkulerade fisknät plus annat plastskrot de rensat från havet, med ägandebevis skyddat med blockchain... come on, take my money! :)

deleys.jpg
 
Hva tenker sonen om den nye endurance pro serien til Breitling? Quartz riktignok, men må si førsteinntrykket ikke er dårlig. Priset til rett over 30k.

Vis vedlegg 210467


Dette mente @Jørgen :

 
Tenker du da på emergency og quartz? Jeg er ikke helt inn i Breitling, men de slo kanskje ikke helt an?
Nei, emergency er jo en ganske kul sak. Men mulig litt utdatert. Jeg liker helt enkelt ikke selve utseendet og designet. Rotete, for stort og klumpete. Også er jo ikke akkurat quartz noe jeg hadde kastet 30k + etter.
 
  • Liker
Reaksjoner: KentOve og Heftos
Jeg likte den jeg. Endelig gjør Breitling et design som ér Breitling.
Jaja, de dreit seg ut med den historien og innpakningen. Men se hva de prøver å gjøre her. Tøff klokke i fresh innpakking. Også har de sminka den med masse dilldall. Akkurat som Breitling har gjort gjennom all tid, og som de skal.
 
Synes den ser tøff ut.
Er forsåvidt enig i noe av kritikken.
Men, at den ikke er så funksjonell som den vil gi seg ut for betyr vel egentlig ikke så mye.
Proffe idrettsutøvere trenger vel denne like mye som proffe dykkere trenger en Sub, eller en Ploprof.:oops:;)
 
Vis vedlegg 212629

Vis vedlegg 212630

Mother of pearl avenger II gmt , laget for det Japanske markedet. Nettopp komt i hus !
Nydelig fargespill på skive, må bare finne en ekstra link eller to til lenka da Japanske håndledd har vært veldig smale

Vis vedlegg 212631
Flott klokke, og meget pen skive :)

Båten på profilbildet ditt ser spennende ut. Det er en båt-tråd i livstilsdelen en plass. Kanskje du vil fortelle litt om båten der;)