Blancpain-tråden

908ED25B-A826-4C2E-ABC0-AB4FD2F19CD3.jpeg

Bump; noterat mig att det just nu är 0 stk milspec till salgs på chrono 24. Keepers :)
 
EA554041-EAA0-4EF1-9D79-47C9CA82EC59.png

Vintage style reintroduksjon av Air Command.


1DA26B03-2D09-41EC-B8A9-A13615BA97A6.png


Spennende ny «vintage style» FF i den fine 40,3mm kassen, med dato på «riktig» plass!


Må si jeg likte den Air Commanden godt. Hadde vært gøy å få tatt den i nærmere øyesyn.
 
Redigert:
Vis vedlegg 147126
Vintage style reintroduksjon av Air Command.


Vis vedlegg 147124

Spennende ny «vintage style» FF i den fine 40,3mm kassen, med dato på «riktig» plass!


Må si jeg likte den Air Commanden godt. Hadde vært gøy å få tatt den i nærmere øyesyn.


Helt enig, satt mig på lista på bägge. Air Command är väll den som supplerat mil-spec bäst. Får se vad man får tag på :)
20016303.jpg

20016282.jpg

20016318.jpg
 
Stilig! Får håpe det er plass til meg også på den listen, og ikke minst at det kommer minst to klokker hit! :cool:;)
Tvi tvi!

Köpte milspec via boutiquen i Paris. Blir där denna gången också. Gav upp både Bjerke och Nymans sist. Enda jag är lite skeptiskt till är 30m wr.
 
  • Liker
Reaksjoner: Sindregb
Köpte milspec via boutiquen i Paris. Blir där denna gången också. Gav upp både Bjerke och Nymans sist. Enda jag är lite skeptiskt till är 30m wr.

Krysser fingrene for at du får tak i en i Paris. Spørs om ikke en AC bør være forbeholdt godværsdager, så får du ta milspec’en med på løpeturene dine i regnvær! :p
 
Vis vedlegg 153755

Føler at Blancpain dessverre ikke får den anerkjennelsen de fortjener! Jeg er i hvert fall strålende fornøyd, og det er ekstra gøy å ha noe man ikke ser så mange av.

Min är på Spa så chansen att träffa på en till här i landet närmsta månaderna gick precis ner med 50% ;)

6D6C5C59-A650-454E-84CC-82D6D60C5BC1.jpeg


För övrigt trist att dem bara gör en (1) av denna. 40mm och så clean.
A766FC30-8B3B-4DCD-B82E-23C99E8B9981.jpeg
 
Redigert:
Nydelig ur - men på service etter såpass kort tid? :oops:

Inget allvarligt. Ringen snurrar bägge håll. Clickfjäder måste bytas. Bjerke skulle beställa ny och byta. Men efter 6 mnd och upprepade tjat om status utan svar åkte den till Blancpain, via bjerke. :confused:
 
Redigert:
Inget allvarligt. Ringen snurrar bägge håll. Clickfjäder måste bytas. Bjerke skulle beställa ny och byta. Men efter 6 mnd och upprepade tjat om status utan svar åkte den till Blancpain, via bjerke. :confused:
Og der mistet jeg lysten på Blancpain :rolleyes:
 
Og der mistet jeg lysten på Blancpain :rolleyes:

Ringde bp först. Inget problem för ad att beställa och skifta fjädern. 10
Minuters jobb. Fick top service av dem.

Problemet här var Bjerke som flera gånger under 6mnd ”glömde bort” att beställa.
Tillslut tröttnade jag, tog med klockan ner och bad dem istället sända den till blancpain.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hansaeng