Blancpain-tråden

De driver med mye rart for tiden, men dette så unektelig spennende ut. Tipper flere her inne kjenner det rykker litt når det rigges opp til mil-spec LE;)!
De har jo allerede laget en no-date bathyscape LE, kanskje en no-date mil-spec LE?
 
  • Liker
Reaksjoner: urtid
6B86991A-A915-4CBF-8F48-A64F0800E649.jpeg
 
7F4AAEC8-EDC6-487D-9988-05775EBED386.jpeg

Hva som plutselig dukket opp på sokken min sier det meste om hvor mitt hjerte banker. Men som flere her inne så er det med tungt hjerte at de driver og samarbeider med Hodinkee. BP sine limiterte ur rives bort uten behov for den linken. Flott klokke men ikke for meg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Den var herlig nedtonet!
Noen vil sikkert mene at de har vært late ved å gå for en MIL-SPEC-variant, men her treffer de bra på mange av valgene i mitt hode.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Den var herlig nedtonet!
Noen vil sikkert mene at de har vært late ved å gå for en MIL-SPEC-variant, men her treffer de bra på mange av valgene i mitt hode.
+1

Meget attraktiv klokke i mine øyne, og ikke klarer jeg å hause meg sånn opp over Hodinkee-navnet heller. Helst uten, ja, men ingen krise for min del. Bare så synd klokkebudsjettet overhodet ikke tillater slike krumspring...
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Synes det er uforståelig at Blancpain «gir bort» den perfekte FF i limitert utgave til Hodinkee når de fint kunne implementert denne modellen (eller FF i mindre størrelse som sådan) i sitt eget sortiment og dermed stjålet mange sultne Submariner-kunder.
Om denne hadde vært å se i monteret hos Bjerke hadde jeg lett kjøpt denne på flekken kontra vente på en ny sub i 1-3 år...
 
Redigert:
Synes det er uforståelig at Blancpain «gir bort» den perfekte FF i limitert utgave til Hodinkee når de fint kunne implementert denne modellen (eller FF i mindre størrelse som sådan) i sitt eget sortiment og dermed stjålet mange sultne Submariner-kunder.
Helt enig! Tror det er mange som kan tenke seg denne modellen. Skaper sikkert litt blest rundt merket, men hva hjelper det når den klokken folk vil ha ble borte på 20 min.