Mulig. Men klønete formulert i alle tilfeller. Burde ikke vært utsagn som åpner for tolkning når det kommer til dette emnet fra Bjerke. Men det er jo garantert ikke de få offisielle norske forhandlerne av Rolex han viser til.Kan hende han mener useriøse «forhandlere»? Altså disse 2-3 «firmaene» som popper opp i året og er borte like fort og skal bli konge i bruktmarkedet?
Er vel mest trolig en skrivefeil fra journalisten eller "surr" fra urmakerens side? "Markedsplasser" er lignende er vel sikkert det riktige her...
Men selv på finn.no da? Joda, det legges ut en og annen elendig fake til noen tusenlapper. Men i høyere prisklasser?
Jeg skjønner standpunktet til Bjerke, men jeg tror svindelen skjer ved f.eks krav om forskuddsbetaling og en klokke som aldri kommer, heller enn salg av en fake klokke.
Jeg har i hvert fall ikke sett noen prøve seg i stor stil på finn.no etter at Blix kastet inn årene.
Veldig intr @Heftos . Har du lyst å gå nærmere i detalj på hvilke ur, pris, hva Bjerke evt sitter igjen med?
Ingen tvil om at dette vil kunne være en god arena både for kjøpere og selgere.
Spennende @Heftos .
Tilgodelapp er jo ikke så galt. Eneste jeg ville følt vanskelig er om du vil / få muligheten til å bruke den til de kjøp du ønsker. Tenker selvfølgelig på om dette vil kunne åpne en Rolex-dør.
Nå skal det også legges til at Bjerke har mye, mye annet som er veldig veldig interessant. (Verden består jo av mer enn Rolex).
8