Bilspotting

Spotta en BMW i8 utenfor BI I Nydalen idag. Trodde jeg fikk et bilde men finner det ikke igjen på telefonen.

Stilig bil uansett.
 
  • Liker
Reaksjoner: komodo
Klart det er noe med Helsfyr. Som et av de kryssene med høyest gjennomgangstrafikk i døgnet (her er jeg på usikker grunn) ser man sikkert mye frist i krysset. Tipper dog Smedstadkrysset er bedre for spotting.
 
Fra kontoret mitt ser jeg rett ned i alle kryssene fra Helsfyr T-bane, men spotter ikke såååå heftige ting.
 
Alfa Romeo Spider utenfor Bunnprisen på Fagerborg idag, dæven for en flott bil. Kommer fra en Alfa-familie så det var ekstra stas. Tror muligens han som kjørte hadde en Datejust på armen også men det var verre å spotte.
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
'Nabo-bil' i garasjen. Whats not to like :)

IMG_1429.JPG
IMG_1435.JPG
IMG_1436.JPG
IMG_1431.JPG
 
Nå kjørte vi forbi en Tesla Model X. Ikke pen den bilen. Den ser ur som en Model S på steroider... Like etterpå kom det en Ford Focus forbi. Jøss! Disse er virkelig like! Det er nødvendig å understreke at Focus kom først. Proposisjonene på denne er også bedre og penere...

8
 
Her er de kjøretøyene jeg har knipset i år.

Jawa sykler på vei opp til Stelvio.

DSCF3050_zpscxfehahz.jpg



Africa Twin også på Stelvio.

DSCF3037_zpsrtgmfzey.jpg



Polaris Slingshot i Santa Maria Val Müstair i Sveits.

DSCF3017_zpsoz2hrh4e.jpg



Sikkert en fin bil dagen før. Sikkert kjørt av en doucebag som ikke klarte å konrollere bilen (? ) Dette er i Unbrailpasset, rett i nærheten av Stelvio.
DSCF3036_zpsdg1yjc3j.jpg


DSCF3033_zps2ltvrn4m.jpg


Flotte italienere mellom Chamonix og Martigny.

DSCF3279_zpswqs3wbwx.jpg


Nydelig T2 i Bærum.

DSCF2130_zps2zfbzlgw.jpg