Bilspotting

Mclaren 650S i Larvik.
20160618_101944.jpg

20160618_101702.jpg

Hvor drita må man være for å velge en slik farge? :eek:

6O7cje3.jpg

Kjøper: Jeg trenger bilen nå.
Selger: Jeg haren stående på lager som du kan få med en gang.
Kjøper: Det er greit. Jeg bryr meg ikke om farve og utstyr.
Selger: Det er greit. Bare underskriv her, så kan du går rundt huset og hente bilen. Det er den som "pipper" når du trykker på knappen på nøkkelen.

8

Det er et pyramideselskap / direktesalgselskap som lokker områderepresentantene sine, hovedsaklig damer, med bonuser som blant annet innbefatter en rosa bil blant toppbonusene.... ikke spør hvordan jeg kjenner til det...

Det er veldig svakt å ikke ta bilde men jeg så en Ferrari 250 Gt tdf, norske skilt og har vært i Norge i mange år. Han har visstnok en 250 testa rossa også. Med mobilen i hånden er jeg flau over at jeg ikke klarte å ta bilde. Eier av bilen bor rett ved meg og kom ut når jeg tittet på den. Om det var tilfeldig det vet jeg ikke men han startet den og kjørte en tur. Jeg sto å siklet!!

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Har vært mye fint å se de siste dagene, hvit Ferrari F12 blant annet, men i dag så jeg for første gang den nye Range Rover Evoque cabrioleten :)
Dessverre inget bilde fordi jeg satt og strebet på sykkel
Blir spennende å se hvor mange det blir av denne fremover:D

2015_cars_convertible_evoque_Land_range_rover_suv_white_1600x1200.jpg
2016_Range_Rover_Evoque_Convertible_suv_awd_luxury_land_4096x2731.jpg
2017-range-rover-evoque-convertible-launch-12.jpg
carpixel.net-2012-range-rover-evoque-convertible-concept-36919-wide.jpg
Range-Rover-Evoque-Convertible-2016.jpg
L538_16CON_INT_LOC06-1600x900_281-201548_1820x1023.jpg

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Nå er ikke jeg en dyktig bil-spotter, men på en liten rusletur på Bogstad camping i går tidlig kveld, spottet (og hørte) jeg en gruppe mennesker sitte rundt et langbord. De snakket svært høylydt og på et språk jeg dessverre ikke behersker.
Det jeg derimot la merke til var de svære (9-10 m) campingvognene og deres biler som var parkert ved dem
Jeg noterte meg ihvertfall et par Mercedeser med bokstavene S63 AMG bakpå, èn S-klasse S500 og to CLS AMG.
Tok ikke sjansen på å ta bilder.....Det må jo være pæng i reisendes-faget..? :rolleyes:

• Liker
Reaksjoner: Preacher og Grendel