Bilspotting

Dette er egentlig en stedsspotting. Alexandre Ghotbi, @the_vintage_lounge, la det ut i en IG-historie, og det var noe kjent med det. Viser seg at det er tatt i Tennfjorden, ikke langt herfra.
Vis vedlegg 314856
På location i dag. Veien her var lagt om en gang før 1976, så det begrenser tidsrommet noe. Hvis bilen er på T-skilter, så tilsier nummeret at den var registrert på indre Nordmøre.
DSC_3523.JPG
 
MGB GT er en av de få, sammen med E-Type, hvor coupe-utgaven er penere enn roadster.

Kult med Rostyle-felger.

8
Nei nei nei nei!
MGB cab er mye flottere enn coupe! Jeg hadde min MGB 1965 i nesten 15 år og det falt meg aldri inn å bytte til coupe.

En strøken sølv e type cab er det også lite som slår. En dag……
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Bildeserien på 3 bilder var fokusert på MG-en, bare heldig at den røde Porschen snek seg med.
 
Nei nei nei nei!
MGB cab er mye flottere enn coupe! Jeg hadde min MGB 1965 i nesten 15 år og det falt meg aldri inn å bytte til coupe.

En strøken sølv e type cab er det også lite som slår. En dag……

Min Far hadde en MGB cab mange år. Den var en del av hele min oppvekst. Fantastisk bil. Cab er en del av det å kjøre hobbybil. Dette var en del av årsakene til at min 66 Cooper S ble byttet ut med MX5.

Hverken min Far eller meg ville derfor ikke byttet ut cab mot coupe, men designet var heldig.

MGB er fantastisk å kjøre.
 
  • Liker
Reaksjoner: gullet
MGB er fantastisk å kjøre.
Ja jeg har hatt en del turer Bergen-Østlandet med den bilen og det er noen fantastiske minner. Kjøre en 50 år gammel bil forbi Låtefossen så vannet pisker i trynet setter spor!
Om man er litt handy så er det biler som bare går og går. Engelsk var vel bedre før….
Når det ble barn i heimen så var ikke tiden inne for å skru bil lenger, men drømmen om en oppgradering til en e-type lever enda. Bare få kastet ut ungene først…
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel