Dette er lekre saker, gratulerer så mye @Heftos!
Håper dere i Lærdal får omvisning i garasjen til Johannes også, der er det en virkelig eklektisk samling biler.
De fleste elbiler er bare en bil,som ikke gir en noe mer enn ett transportmiddel. Nå har de jo nesten sluttet å selge fossilt.Så da må en enten ta vare på det en har eller prøve å finne en elbil som er ok.Vel . Eg lånte en Bmw ix her en dag , men vi fant den for stor så vurderer sterkt å bytte x5 m50d i en helt ny ix3 . Må gå mange ganger rundt meg sjølv for den ettersom både ix og ix3 er fleire steg ned på premiumsstigen i forhold til en snart 8 år gammel x5 , men det virker berre fornuftig for oss no . Trur eg .
Etter noen bilder her så ser jeg at jeg har kjørt isbaneracing med (mest sannsynslig) Johannes. Dette var en del år siden i Sigdal hos en Hebbe. Han kjørte da av fangeren sin på den Bentlyen. Den gang hadde jeg en noe trimmet hvit Mazda 323 GTR.
Vis vedlegg 422633
Rettet en setnign for deg:De fleste elbiler er bare en bil,som ikke gir en noe mer enn ett transportmiddel. Nå har de jo nesten sluttet å selge fossilt.Så da må en enten ta vare på det en har eller prøve å finne en elbil som er ok.
Mulig tyskerene er best på skikkelige elbiler
Det har vært en god dag:
De fleste elbiler er bare en bil,som ikke gir en noe mer enn ett transportmiddel. Nå har de jo nesten sluttet å selge fossilt.Så da må en enten ta vare på det en har eller prøve å finne en elbil som er ok.
Mulig tyskerene er best på skikkelige elbiler
Bytt ut touranen i en ok elbil,såDet har du rett i . Elbilene føles veldig automatiserte ut . Men eg merker at der eg koser meg med å skru på Porscha frå 80 tallet så er det blitt et skikkelig ork å måtte skru på familiebilen som MÅ være i drift til morgenen etter eller til over helga . Enten det er bremser eller oljeskift så ser eg at den blir berre levert inn til verksted.
I tillegg så savner eg en bil som ikkje krever bytte av kle for å bruke.
Så tenker vel at vår bilpark bestående av en wv touran 2018 og en bmw x5 m50d 2018 blir byttet i en ny(ere) elbil som familiebil og en passe godt brukt pickup til meg . I tillegg til at vi har en porsche 928gt til rekreasjon som beholdes .
Bytt ut touranen i en ok elbil,så
Bytter du x5’n i en litt nyerer x5 plugin.
Du finner ingen elbil til under 500k som slår x5 på komfort og plass.
Er ikke ranger og amarok samme bilVi har hatt raptor ranger på jobb . Bytta dwn ut i en amarok v6 . Rangeren er en god bil og vi hadde lite feil på den , men kjørekomforten er nob meir lastebil.
Amaroken derimot har der vært litt kluss med . Blant annet oljelekasje og partikkelfilter /egr . Den egr lampa på vw ser ut til å komme so snart du tenker på å småkjøre den . Når det er sagt så er amaroken fantastisk å kjøre .
Hilux har eg ikkje prøvd noken nyere av , men tipper den også er litt meir lastebil når eg ser på drivverk og understell.
Defender er tøft og dyrt både å kjøpe og å eie
Jo, for så vidt. De deler plattform - og noen drivlinjer.Er ikke ranger og amarok samme bil