Bilsnakk

På et kjøpesenter ser jeg en gammel fin bil, og sjekker hos Biltilsynet for å se alder.
Der oppdager jeg at bilen har frist for EU kontroll 31 mai, 2019....

Bilen har mao ikke godkjenning for å kjøre på veien. Den kan vel heller ikke få forsikring?
20210712_142435.jpg

8

Er det noen her som kjenner til Audi Etron 55 sportsback. Er redd jeg knekker og kjøper radiobil
Hadde vanlig etron som lånebil for et par uker siden. Sportback er utvilsomt mye flottere (selv om fruen mener det motsatte), men du mister mye volum i bagasjen ved å velge sportback.
Kjørekomfort er stor i etron (som all Audi) men du har null og niks sportslighet. Da er jaguar bedre om det er et kriterie.
Vær obs på at etron blir faset ut om 4 år. Da kommer det nok en vesentlig forbedret modell med en respektabel rekkevidde.

• Liker
Reaksjoner: Tubbs

Ganske overraskande at XC90 ligger på denne lista . Tipper 90% av dei kjører på ferie med overlast

Overraskende og artig artikkel.
Jeg tenker på slikt på MC men aldri på bilen.
Det er jo egentlig helt åpenbart. Biler med mer batteri er tyngre, og vekten spiser av noen.

8

Har endelig fått min egne garasje og holder på å male osb plater hvite! Det baller bare på seg med ideer nå og jeg lurer på om noen har tips hva jeg burde gjøre med betonggulvet, la det være slik eller behandle med epoxy/fliser o.l ?

Har endelig fått min egne garasje og holder på å male osb plater hvite! Det baller bare på seg med ideer nå og jeg lurer på om noen har tips hva jeg burde gjøre med betonggulvet, la det være slik eller behandle med epoxy/fliser o.l ?

Epoxymaling er en grei maling. Jeg har bare beholdt gulvet ubehandlet.

8

• Liker
Reaksjoner: Lynch