Sammen med det meste fra Ssangyong, og da særlig Rodius..Smak og behag selvfølgelig.. men Fiat Multipla er nå værre synes jeg.
Sammen med det meste fra Ssangyong, og da særlig Rodius..Smak og behag selvfølgelig.. men Fiat Multipla er nå værre synes jeg.
MULTIPLA ER STYGGKUL!!! mye bedre en model X som bare er styggSmak og behag selvfølgelig.. men Fiat Multipla er nå værre synes jeg.
Amen!!MULTIPLA ER STYGGKUL!!! mye bedre en model X som bare er stygg
![]()
![]()
Jeg har besøkt 4 Lexus butikker og kjøpt i 2! Etter min oppfattelse er det de mest opplyste og dedikerte selgere/adm/teknikk folk i bilbransjen. Rett og slett en meget god opplevelse! Endte opp med 2 stk.Var og kikket på Lexus RX450H for en tid tilbake, første gang jeg nesten har hatt dårlig samvittighet for ikke å kjøpe bil av en bilselger. Ekstremt behagelig kundeservice, i den forstand at selger var akkurat passe pågående, flink til å følge opp uten å mase - og kunnskapsrik om egne modeller og konkurrentenes produkter. Synes stort sett de fleste forhandlere har skjerpet seg kraftig, men unntak finnes tydeligvis fortsatt.
Vel talt. Lexus (og selvsagt Toyota) er for 60+Må bare bli seksti, så skal jeg ha Lexus jeg også!
Tesla - særlig Mod.3 og X må vel være noe av det styggeste som noen gang er laget - lurer på om designerne her og de som
lagde Troll er i familie..![]()
Smak og behag selvfølgelig.. men Fiat Multipla er nå værre synes jeg.
Yes! Kjøpte begge mine et par måneder etter jeg ble 60. Dette er jo biler mann kjøper, ikke leaser...Vel talt. Lexus (og selvsagt Toyota) er for 60+![]()
Lease gjør du når du er konfrontert med teknologisk og/eller teknisk usikkerhet! -og naturligvis hvis du er opptatt av eierglede...Tja, man har jo jevn og sikker pensjonsinntekt når man er i markedet for Lexus, så hvorfor ikke lease?
Da har du nok også hodet til en pensjonistjeg har nok sjelen til en pensjonist, for jeg hadde lett gått for en LC fremfor noen av de tyske alternativene.
Da har du nok også hodet til en pensjonistLC er alternativ til traktor, 4-trinns automat m/ overdrive
Eller mulig de leveres med 5-trinns nå?