TTRS ja. 400hk fra en 2.5liters rekkefemmer. Lyden er helt episk.RS? Hvor mange hest?
Jeg har bare prøvd den gamle 3.2’n
Kjekt Audi har en RS-modell med en skikkelig rally-motor i. Lyden av en turbomatet R5 er den råeste som er å oppdrive imho. Kanskje bare slått av V10eren i Lexus LFA.TTRS ja. 400hk fra en 2.5liters rekkefemmer. Lyden er helt episk.
Jeg synes AMG-8'eren gir gåsehud, men nå er ikke jeg helt objektiv derKjekt Audi har en RS-modell med en skikkelig rally-motor i. Lyden av en turbomatet R5 er den råeste som er å oppdrive imho. Kanskje bare slått av V10eren i Lexus LFA.
Den dagen en radiobil lager en motorlyd jeg får gåsehud av så skal jeg motvillig vurdere enEller lyden av en LEAF? Gåsehud
Jeg får ikke gåsehud, men må innrømme at den er litt kulDen dagen en radiobil lager en motorlyd jeg får gåsehud av så skal jeg motvillig vurdere en![]()
Nuvel. Jeg har ikke kommet helt dit at jeg synes fake motorlyd gjør helt susen enda. Hadde en G580 som lånebil i våres og den hadde fake V8 lyd inni. Artig gimmick men blir ikke det sammeJeg får ikke gåsehud, men må innrømme at den er litt kul
![]()
Morsomste elbilen vi har testet! Vi kjører Hyundai Ioniq 5 N
Se den aller første testen av helt nye Hyundai Ioniq 5 N! Rett og slett den morsomste elbilen vi har testet, så langt. Vi snakker 650 hestekrefter. Lyden av 2-liters turbomotor. Følelsen av 8-trinns dobbeltclutch-kasse. Og solide kjøreegenskaper.www.tv2.no
Bare å bytte alle. Regner med de andre tre er ganske slitt etter det du beskriver av alder og km. Uansett er det lite heldig å bytte bare et hjul, i verste fall bør du bytte paret som hører til samme aksling. Dvs hvis du må bytte foran - bytt begge foran.Har fått melding om at venstre dekk er punktert på bilen, 245/45/R20 103Y står det beskrevet som i bilens hefte.
Hvordan kan jeg raskt og enkelt få fikset det? Og må jeg skifte alle dekkene samtidig? De er ca 3-3,5 år gamle sommerdekk. Bilen kjørt ca 35k totalt siden ny høsten 2021.
Hva mener dere?
Bare å bytte alle. Regner med de andre tre er ganske slitt etter det du beskriver av alder og km. Uansett er det lite heldig å bytte bare et hjul, i verste fall bør du bytte paret som hører til samme aksling. Dvs hvis du må bytte foran - bytt begge foran.
Hvis dekkene er ujevnt slitt vil de slite på bilens drivlinje, og verste fall tulle med girkassa di.
Mitt råd etter det du beskriver er å sette på et helt nytt sett med 4 dekk.
Usikker på hvor det er bra service og pris i Oslo-området.Takk for raskt svar. Hvor er det beste stedet å dra for å gjøre det i Oslo-området? Er det noe som kan fikses relativt kjapt? Og hva ligger prisene ca på?