Bilder av sommerfelgene deres (på bil)

Leser i Finansavisens bilag "Motor" i dag at herren som hadde RR Phantom fra tidligere i tråden har byttet til en Lamborghini Murcielago som vinterbil. Gleder meg til å se hva slags "sko" den får når det byttes til sommerdekk :p
 
Om du ser før i tråden her så skriver han at han byttet til en Ferrari, men kanskje han byttet den igjen.

Noen flipper klokker, andre flipper biler.
 
Om du ser før i tråden her så skriver han at han byttet til en Ferrari, men kanskje han byttet den igjen.

Noen flipper klokker, andre flipper biler.

Joda, den visste jeg om. Angående flipping ser det ut til å stemme bra, artikkelen forteller om over 50(!) biler på 10år!
 
P3190007.jpg


(edit: prøvde å snu bildet, men ble dobbelpost, beklager det)
 
VW Notchback. 65 mod.

En av mine med sommerfelger.( Har ikke vinterdekk heller!Ingen vinterbil dette!):D

P6120015.jpg
 
Har lyst på noe slikt til å putre rundt på vakre sommerdager og bare vinke tilbake til folk som vinker til meg :p

Hehe. Skjønner hva du mener... Mange som snur seg og peker. Mange som spør om bilen når vi stopper. Mye oppmerksomhet, men koselig oppmerksomhet. :D
 
Chromfelger.

Et bilde av mine 3 med "joggesko" på.
Blir litt pussing men det får man ta med når man skal ha chrom felger på alle bilene. :D
Chrom3.jpg
 
Her er bilder på mine nye X5 22" "vofflor". Kjører Kahn 22" Hakkapelitta pigg på vinteren.
5d898466-35b8-61e5.jpg


Kun 18" foreløpig på Z4, men 20" på vei. Liker likevel deaignet på disse BMW felgene. Hvis de bare hadde vært litt større...:)
5d898466-35e3-8a4c.jpg
 
Mine sommerfelger er ny-restaurerte OZ Futura. Man skal da kjøre retro når man har bil fra 80-tallet.
IMG_8887.jpg


Disse som jeg ikke husker navnet på skal bli utstyrt med gateslicks for lett banebruk.
IMG_8872.jpg


Sommerfelgene på helårsbilen:
IMG_4779.jpg


Jeg vet at bil og felger er blodharry, men noe må man gjøre for å skille seg ut ifra alle andre sorte e39 med rondell felger. :p
 
Bilde av mine helårs-felger:)
Nå mangler det bare litt stivere og lavere fjærer og spacere så hjulene kommer litt lengere ut, så tror jeg at jeg sier meg ferdig med bilen.

33zbk37.jpg