Bilder av sommerfelgene deres (på bil)

Se der ja, gratulerer med ny bil! Trenger vel strengt talt ikke så mye is for å legge ut den der vel.

Jeg som trodde du skulle bytte inn RRen i en PP Tourbillion:p

Edit: utrolig kule felger også
 
Byttet inn "svarten" i denne og fikk på nye vinterhjul i dag, OZ 20"......nå er det bare å glede seg til isen legger seg så man kan dra ut å sladde litt igjen :D

vinter1.jpg
[/URL][/IMG]

Drømmen er å få kjøre en Ferrari, om du føler deg gavmild en dag så vær så snill å si ifra! Utrolig flott bil, og felger. Du har forresten PM, ikke angående bilen, men en klokke :D
 
Byttet inn "svarten" i denne og fikk på nye vinterhjul i dag, OZ 20"......nå er det bare å glede seg til isen legger seg så man kan dra ut å sladde litt igjen :D

vinter1.jpg
[/URL][/IMG]

Se der ja! En Monaco-Passat! ;)
Virkelig flotte de der, lyden er helt RÅ! :cool:
 
Sommeren nærmer seg?!?
(ser forøvrig at det er flere her på forumet fra Porsche klubben :) )

Originale 17" Cup, 1992 928 GTS:
IMG_4799.JPG



18" BBS Le Mans :) 1989 928 GT:
IMG_6679.JPG



Christian
 
Se der ja, kul student-porsche det der:p BBS felgene var utrolig fine! Ikke noe galt med bilen de sitter på heller:p
 
hehe, håper ikke noen ble såret her, men en intern vits jeg hadde med noen venner på Nesodden.
 
928 er en konge-GT! Moro å se at det er så mye fete biler her inne. Rod'en var også rimelig fet, selv om det ikke er min greie.
 
Se der ja, kul student-porsche det der:p BBS felgene var utrolig fine! Ikke noe galt med bilen de sitter på heller:p

Har fått noen kommentarer fra noen som har "hørt at".... Morsomt å fortelle at bilene har 5 og 5,4 liters V8 med 330 og 350 hk. Da skjønner de fleste at de har forvekslet den med 924/944/968 og har plutselig ikke så mye mer å si :)


Christian
 
Ikke akkurat sommerfelger, snarere tvert i mot, så er litt OT! Men fått bilen tilbake etter helfoliering - ble veldig fornøyd!

bilde-4.jpg