Bilder av sommerfelgene deres (på bil)

Og da var ballongdekkene mine endelig på!

13302_418819370732_663175732_5797082_764621_n.jpg
 
Å fy fa..n! Håper ikke det ble mye skader.
En utrolig herlig klassiker som vekker mange gode minner & drømmer fra 80-tallet.
Fantastisk!:cool:

Det er ikke så høyt fra taket der det raste og snøen var heldigvis ganske bløt uten is, så det ble ikke noen skader foruten at jeg fikk et kink i ryggen når jeg skulle måke vekk snøen med en dårlig snøskuffe. Nå i vinter kom heldigvis snøstoppere på plass på garasjetaket. Det samles litt snø der.
HPIM2934.jpg


Snø er best på fjellet!!:)
 
Du må gjerne fortsette å poste bilder av Meraken, Ursa Major.

OK - dette er ikke bilfelger, men jeg tror ikke jeg er den eneste blandingsmisbrukeren her på forumet som vet å sette pris på Borrani-felger som fylles nesten helt av grovt dimensjonerte doble trommelbremser. Bare Laverda gjorde dette heftigere på begynnelsen av 70-tallet:

Front.jpg
 
Trommelbrems

Den funker den bremsen der? Er det Grimeca? Det er helt rått stuk på store trommelbremser. Og Eiker på lengde med fyrstikker.:D
 
MB 190E 2,3-16 med EVO II felger

Endelig fått tak i originale MB 190E Evo II felger. De trenger litt jobb med lakken i åpningene, der skal være sølv hele veien. Og å få på noen nye dekk, de som står på her nå er fra 2002 og er utslitt. Satte dem på idag for å sjekke at det ikke var noe kast i felgene.

Det var ikke det billigste felgprosjektet jeg har hatt, jeg kjøpte dem fra en kar i Danmark til en i utgangspunktet grei pris.
Men å sende dem til Norge med Color line var ikke det billigste løsningen på frakten.

Det er ikke lett å få tak i disse felgene lenger, det har det vel egentlig aldri vært heller forsåvidt.
Så når de først dukket opp så måtte jeg bare slå til på dem, jeg hadde liksom ikke noe valg.:D
DSC00367.jpg
 
Magisk! Etter å ha sett sesong 2 av Californication et par ganger for mye har jeg blitt helt betatt av denne bilen. Har kost meg med vinter bildene dine mange ganger! Som sagt, magisk.
 
Morsomt at du tør å bruke den såpass! :D Den har vel nok av motorkraft, men hvordan er den å kjøre såpass hardt på "bane"?
 
Den krevde litt tilvenning......men med litt trening gikk det fint å kjøre skikkelig bredt med den.
 
Hopper etter Wirkola...

Får vel ta sjansen på å hoppe etter Wirkola jeg da;)

Her er sommerleketøyet mitt.

295/30-22" er fint på nylagt asfalt ihvertfall :)

63_799530128.jpg
 
Hopper igjen.....

Byttet inn "svarten" i denne og fikk på nye vinterhjul i dag, OZ 20"......nå er det bare å glede seg til isen legger seg så man kan dra ut å sladde litt igjen :D

vinter1.jpg
[/URL][/IMG]