Bil, MC og Klokker (2019)

Meningen var absolutt ikke å endre dato, men heller ha et til. (Ikke nødvendigvis så omfattende med besøk hos forhandler heller).. Til glede for de som kan/vil begge ganger, eller de som ikke har mulighet 1.juni. :)

Vi kan jo sette opp en egen tråd for noe mer spontan TS-cruising? :cool:
Ærlig talt så hadde jeg vært med på det – alltid hyggelig å kjøre flere biler på tur. Vi har jo denne tråden for kjøreruter i Oslo og omegn vi allerede kan ta inspirasjon fra.

Jeg antar du mener bilkjøring....

Feil. Fra kontekst er det klinkende klart at jeg refererer til ordet i sin maritime betydning...
... hvor bilene og andre "deltakere" i den lyssky aktiviteten selvsagt er under dekk. Cruising på land er passé.
60808_binary_3059_full_article.jpg

Når det da er snakk om cruising, så et det mulig me pc'er på dekk, i ganger etc....

8

Dette hørtes hyggelig ut. Prøver å få blitt med om det fremdeles er plass. Regner med å ta med nye BMW Z4 som kommer om et par uker.

BMW mente visstnok at dette blir den første Z4 M40i her på berget, så dette blir muligens et nytt bekjentskap for de fleste.

Klokka derimot, har nok alle sett før...

Redigert:
Dette hørtes hyggelig ut. Prøver å få blitt med om det fremdeles er plass. Regner med å ta med nye BMW Z4 som kommer om et par uker.

BMW mente visstnok at dette blir den første Z4 M40i her på berget, så dette blir muligens et nytt bekjentskap for de fleste.

Klokka derimot, har nok alle sett før...

Jeg har ikke lagt opp til plassbegrensninger her.
Du er selvfølgelig velkommen!

Spennende med nye Z4 også!

8

Jeg hadde en hyggelig prat med Insignia i går, og vi la opp et program for treffet 1 juni.

Det er en imponerende bedrift og anlegg vi vil få se. Dette blir veldig spennende!
Gi en "Like" på innlegget mitt over for å gi en indikasjon på at du kommer.

20190509_155955.jpg

20190509_155224.jpg

8

• Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen
Jeg er dessverre ikke tilbake i Norge da enda, men det ser ut til at dere får det ganske bra ;)

• Liker
Reaksjoner: Grendel