Bil, MC og Klokker (2019)

Jeg går dessverre glipp av herligheten i år igjen, siden jeg skal over fjellet for å hente subaruen den helgen.
Har vært veldig gøy de gangene jeg har vært med, så anbefaler folk å hive seg på.

På gjensyn ved neste korsvei.

8- )
 
Jeg kan legge til at jeg har et ledig sete i bilen.

Hvis noen ønsker/trenger å sitte på, så har jeg plass.

I år kommer jeg med nyanskaffet MGF.
MGF-1.jpg



8
 
NEI! Sjukdom i heimen setter stopper for deltakelsen min i dag! Og resten av helgens planer for den sak skyld...
Kos dere - selv i regnværet :O
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Det var kjedelige å høre, @komodo .

God bedring.

Det er vått, og litt regn i luften her nå.
20190601_095403.jpg


Det regner i alle fall ikke.

8- )
 
Det endte opp med en litt redusert besetning på årets Bil MC og Klokketreff.
Det ble undertegnede, i nyervervede MGF, og @fysiofelipe som møtte med nyinnkjøpt MV Agusta.
Det var trist at så mange ble forhindret i å møte.

20190601_124014.jpg


Vi hadde en hyggelig bil, MC og klokkeprat før turen gikk over til Insignia.

20190601_133943.jpg

Vi ble tatt vell i mot og fikk en omvisning i en flott forretning, eller nærmere bedriftslokale.

Her kan Insignia ivareta alle kundens ønsker og behov i løpet av eier-perioden.

Her kan du kjøpe bilen, den kan ha trygg vinterlagring, klargjøring, service og reparasjoner, og innbytte.
Det holdes kontroll på alle bruktbiler, så her leveres det med full historikk. Dette er nok et trygt sted å kjøpe både brukt og nytt.
am1.jpg

Lokalet og bilsamlingen er et museum verdig. Vi fikk en flott visning, fra de eldste til de nyeste, og ble fortalt om utvikling og detaljer på de ulike modeller. Her var det Jaguar, Morgan, Aston Martin, Land Rover og noen Bentley og Rolls Royce. Vi fikk et fascinerende innblikk i alle detaljer på bilene. Minneverdig.

20190601_144636.jpg


Dette ble en dag vi sent vil glemme.

En stor takk til Insigna.
En virkelig seriøs forhandler for entusiaster.

8