Bil, MC og Klokker (2019)

Hei jeg har veldig lyst til å være med på dette, men lurer på om man må ha bil for å være med?

Det er tilstrekkelig å være klokkeonteressert og trusted member her. (Den tilfredsstiller du).
Det kan da anbefales å høre her om noen har plass til deg i bilen. Selv legger jeg opp til MC.

Hyggelig med nye fjes!
Dette pleier å bli trivelig.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: tidsmarskin
jeg er med!
så lenge ingen knuser frontruten min i år også... og med tanke på at jeg hadde innbrudd i bilen igjen for noen uker siden, så er det vel sånn ca 50% sjanse med andre ord.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
6E8CABDE-6C10-449A-97AB-33E09B8503BC.jpeg
Dette blir jeg med på! Har også en bil som vil passe inn...
 
Uff, ser ut som jeg må prioritere familie 1.juni og er klar andre datoer, f. Eks. lørdag 4, 18, eller 25. Mai, om flere er klare i tillegg til 1.juni..?
(samt lørdag 6. og 13. April om været er ok).

Forslag: Lage den dedikert tråd om 1. Juni treff (og for evt andre spikrede datoer), og la denne tråden leve for feeling på datoer (og spontane) treff?
 
Uff, ser ut som jeg må prioritere familie 1.juni og er klar andre datoer, f. Eks. lørdag 4, 18, eller 25. Mai, om flere er klare i tillegg til 1.juni..?
(samt lørdag 6. og 13. April om været er ok).

Forslag: Lage den dedikert tråd om 1. Juni treff (og for evt andre spikrede datoer), og la denne tråden leve for feeling på datoer (og spontane) treff?

Trist at deri ikke passer, @Zawatch .
Nå har jeg booket dato med Insignia , og det er ikke gitt at det er uproblematisk å bytte dato. Det blir lett litt problematisk nå med pinse og 17mai. Det er også greit å legge det litt "sent" med tanke på MC sesongen.

Jeg holder derfor en knapp på å holde 1 juni som avtalt, og jeg håper derfor dette blir det beste for flertallet.

Selv legger jeg opp til en tur / retur hytten.
Litt slikt må til.

Blir det ikke mulig for deg i år, så håper jeg det passer bedre neste år. Slikt engasjement inspirerer til å ordne slike treff!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: iron-man
Trist at deri ikke passer, @Zawatch .
Nå har jeg booket dato med Insignia , og det er ikke gitt at det er uproblematisk å bytte dato. Det blir lett litt problematisk nå med pinse og 17mai. Det er også greit å legge det litt "sent" med tanke på MC sesongen.

Jeg holder derfor en knapp på å holde 1 juni som avtalt, og jeg håper derfor dette blir det beste for flertallet.

Selv legger jeg opp til en tur / retur hytten.
Litt slikt må til.

Blir det ikke mulig for deg i år, så håper jeg det passer bedre neste år. Slikt engasjement inspirerer til å ordne slike treff!

8

Meningen var absolutt ikke å endre dato, men heller ha et til. (Ikke nødvendigvis så omfattende med besøk hos forhandler heller).. Til glede for de som kan/vil begge ganger, eller de som ikke har mulighet 1.juni. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Meningen var absolutt ikke å endre dato, men heller ha et til. (Ikke nødvendigvis så omfattende med besøk hos forhandler heller).. Til glede for de som kan/vil begge ganger, eller de som ikke har mulighet 1.juni. :)

Vi kan jo sette opp en egen tråd for noe mer spontan TS-cruising? :cool:
Ærlig talt så hadde jeg vært med på det – alltid hyggelig å kjøre flere biler på tur. Vi har jo denne tråden for kjøreruter i Oslo og omegn vi allerede kan ta inspirasjon fra.
 
Når det da er snakk om cruising, så et det mulig me pc'er på dekk, i ganger etc....

8
 
Dette hørtes hyggelig ut. Prøver å få blitt med om det fremdeles er plass. Regner med å ta med nye BMW Z4 som kommer om et par uker.

BMW mente visstnok at dette blir den første Z4 M40i her på berget, så dette blir muligens et nytt bekjentskap for de fleste.

Klokka derimot, har nok alle sett før...
 
Redigert:
Dette hørtes hyggelig ut. Prøver å få blitt med om det fremdeles er plass. Regner med å ta med nye BMW Z4 som kommer om et par uker.

BMW mente visstnok at dette blir den første Z4 M40i her på berget, så dette blir muligens et nytt bekjentskap for de fleste.

Klokka derimot, har nok alle sett før...

Jeg har ikke lagt opp til plassbegrensninger her.
Du er selvfølgelig velkommen!

Spennende med nye Z4 også!

8