Bil, MC og Klokker (2019)

Jeg hadde en hyggelig prat med Insignia i går, og vi la opp et program for treffet 1 juni.

Det er en imponerende bedrift og anlegg vi vil få se. Dette blir veldig spennende!
Gi en "Like" på innlegget mitt over for å gi en indikasjon på at du kommer.

20190509_155955.jpg

20190509_155224.jpg

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen
Jeg er dessverre ikke tilbake i Norge da enda, men det ser ut til at dere får det ganske bra ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Jeg hadde en hyggelig prat med Insignia i går, og vi la opp et program for treffet 1 juni.

Det er en imponerende bedrift og anlegg vi vil få se. Dette blir veldig spennende!
Gi en "Like" på innlegget mitt over for å gi en indikasjon på at du kommer.

Vis vedlegg 146204
Vis vedlegg 146205
8
Kan du utdype litt hva denne dager byr på?

Jeg var ikke med i fjor så vet ikke hva opplegget «pleier» å være.
Har planlagt en tur opp til insignia ila neste uken uansett, men roblemet er bare at det ser ut til at 1. juni krasjer litt med familiearrangement. Må derfor se litt på prioriteringene. ;)
 
Kan du utdype litt hva denne dager byr på?

Jeg var ikke med i fjor så vet ikke hva opplegget «pleier» å være.
Har planlagt en tur opp til insignia ila neste uken uansett, men roblemet er bare at det ser ut til at 1. juni krasjer litt med familiearrangement. Må derfor se litt på prioriteringene. ;)

Heisan.
Først på dagen blir det en GTG på Sjøflyhavna ved Fornebu.
Som alle andre GTG'er med TS-folket vil dette by på hyggelig klokkeprat og fremvisning av de fremmøtte sine nye og gamle klokker.

I tillegg, siden det i tillegg til klokker er "bil og MC" så blir det prat og titt på de fremmøtte sine biler og MC'er.

Det spesielle for i år er Insignia.
Jeg har ordnet med en spesiell invitasjon til Insignia. Vi vil derfor bli møtt av deres representant og få en dedikert presentasjon av firmaet og en omvisning. Da jeg var hos Insignia tidligere og gjorde avtalen fikk jeg en miniversjon av vårt program. (Se over). Jeg føler meg trygg når jeg sier at "jeg tviler på at du vil kunne få samme omvisning senere".

Har du muligheten så ville jeg prøvd å få blitt med. Men det er klart at det er ikke alltid lett.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: fysiofelipe og gullet
Overraskende få påmeldte?! Vi har jo pleid å være en relativt stor gjeng tidligere år!
Kom igjen folkens - nå må vi mobilisere! :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Jeg får ikke joinet jeg heller. Er borte i familieopplegg hele helgen.

Tror nok man har valgt en dårlig dag mtp inneklemt dag rett før. Mange som planlegger familie og reise da.

Om det ikke blir flere enn 2-3 stk så tror jeg det er best for alle her, og Insignia, at man flytter datoen. Om det så får bli etter sommeren. Vet at selv noen av de erfarne ansatte hos Insignia er borte den helgen....
 
Jeg får ikke joinet jeg heller.

Tror nok man har valgt en dårlig dag mtp inneklemt dag rett før. Mange som planlegger familie og reise da.

+1

Hadde gledet meg veldig til dette, men pinsehelg = fotballcup i Danmark :(
 
Så langt ligger det ann til at vi blir seks stykker, om det ikke kommer nye i etterkant eller impulsere.

Det kommer i alle fall til å bli et flott opplegg hos Insignia.

8- )
 
Jeg går dessverre glipp av herligheten i år igjen, siden jeg skal over fjellet for å hente subaruen den helgen.
Har vært veldig gøy de gangene jeg har vært med, så anbefaler folk å hive seg på.