Bil, MC og Klokker (2019)

Grendel

Støttemedlem
Medlem
15. jan. 2012
Innlegg
6.045
Sted
Oslo
Er det stemning for et "Bil, MC og Klokker"-treff også i år?

Dette begynner jo å bli en tradisjon?

Jeg ser for meg at det blir en lørdag i slutten av mai (25) eller 1 juni.

Det mest aktuelle blir å kopiere tidligere års program:
- Vi møtes et hyggelig sted og prater klokker og ser på kjøretøy. Tidspunkt; 10-11-tiden.
- Vi reiser til en hyggelig forhandler av fine kjøretøy og får en omvisning. Avreise ca 12:30/13:00?

Sist var vi hos AutoVia som hadde "Italiensk Vårmønstring" samme dag. Det satte en litt aktiv og hyggelig ramme rundt vårt treff.

Her er to bilder fra 2018.

WP_20180526_11_56_38_Rich.jpg
WP_20180526_14_29_15_Rich.jpg

8
 
Jeg blir gjerne med i år igjen, var veldig hyggelig i fjor, ser i kalenderen at jeg ikke kan 25/5. Så håper på 1/6. ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Håper virkelig jeg kan være med denne gangen, i fjor var jeg i utlandet, og skal ikke se bort i fra at det skjer i år igjen :(
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Gode nyheter!

I år har det gått fort å få til en avtale.
Vi besøker Insignia

https://www.insignia.no/
insignia.png



Det vil vel være greit å kopiere litt fra i fjor?

Sted: Sjøflyhavna.
Dato: 1 juni.
Tid: 10:00 / 11:00

Avreise: 13:00
Besøksted: Insignia (Konows gate 67B, 0196 Oslo)

Når det nærmer seg vil jeg trenge antall personer og en påmelding (pr PM med navn/mobil/Telefonnummer). Bare for ordenskyld. Antall personer vil Insignia selvfølgelig ha.

Dette kommer til å bli veldig hyggelig.

8

AstonMArtin_Vantage_DB11_Volante_RaceWeek_730x442.jpg
 
Jeg har ved en tilfeldighet oppdaget at 1 juni er en lørdag som følger en "inneklemt fredag etter HimmelSpretten".

Dette vil vel ikke påvirke deltagelsen deres?

8
 
Jeg har ved en tilfeldighet oppdaget at 1 juni er en lørdag som følger en "inneklemt fredag etter HimmelSpretten".

Dette vil vel ikke påvirke deltagelsen deres?

8

Jeg skal prøve å få blitt med, dette er et meget bra initiativ! Er dessverre bortreist 1. juni, så 25. mai passer best foreløpig :)

Får se om jeg stiller med 2-seters riskoker med stofftak, eller om det dukker opp noe nytt i garasjen i løpet av våren..... Familiens totale bilpark er oppe til vurdering, både morobil, familiebil og konebil må kanskje byttes i noe som er enda gøyere :eek:
Mazda MX-5.jpg
 
For øyeblikket ligger det ikke ann til å bytte dato. Det ser ut til at vi vil være på hytten, men det vil bare gi en ekstra hyggelig tur frem og tilbake.

8