Baselworld 2017

Kan også styre min begeistring @Ph34r men de har visstnok hatt suksess med denne modellen.
Dette med skeleton er litt sånn enten/eller har jeg inntrykk av. Får ta en nærmere titt i Basel.
Kommer visst en ny Connected generasjon også. Biver har klokketro (!) på smartwatch satsingen til TH.
Uten at hverken det eller TH som sådan skaper voldsom beigeistring her inne, men Biver er en smart mann med nese for suksess.
TAG-Heuer-Connected-aBlogtoWatch-31.jpg

Da jeg var på Baseworld ifjor og skulle inn hos Eterna ble jeg stoppet ved inngangen, 'by invitation only', så da ble jeg litt overrasket (les sur) - tror ikke at Eterna kan tillate seg samme holdning som de eksklusive merkene ala PP. Har en Kon-Tiki Four Hands selv og likte egentlig merket fordi jeg synes det var undervurdert men på de nyeste modellene forsøker de å strekke strikken litt vel langt synes jeg. Denne serien her feks. skal de ha nesten 5000 USD for. Spent på hvordan de framstår på Baselworld Iår
Eterna-Granges-1856-20.jpg

Får ikke tid til å dra i år heller, men for en liten sum i året kan man bli støttemedlem av: Académie Horlogère des Créateurs Indépendants, og få en sånn invitasjon:

Skjermbilde 2017-02-24 kl. 10.26.00.png

Er ikke helt sikker på hvilke uavhengige produsenter som kommer til standen i år, men spennende blir det nok.

• Liker
Reaksjoner: Edzilla og Bilanz
Får ikke tid til å dra i år heller, men for en liten sum i året kan man bli støttemedlem av: Académie Horlogère des Créateurs Indépendants, og få en sånn invitasjon:

Vis vedlegg 30790

Er ikke helt sikker på hvilke uavhengige produsenter som kommer til standen i år, men spennende blir det nok.

Takk for tips.
Selv fikk jeg denne invitasjonen fra Omega sjefen som viser seg å tilhøre samme alumni som meg som også har en Watch Club som jeg er med i. Er glad i merket så det arrangementet gleder jeg meg til.
3A58170E-76A4-4A56-9FBF-61EED3BC5911.jpeg

Regner med det kommer mer info fra flere merker de neste ukene, men her er i alle fall noen klokker det er verdt å få med seg så langt :)

http://www.tidssonen.no/pre-baselworld-2017/

Tissot'en det vises til i oversikten over fortjener enda mer oppmerksomhet synes jeg. Ikke bare stemmer utseendet men med silizium 'hairsping' og COSC sertifisering til under 1000 USD kan jeg ikke skjønne annet enn at den er et kupp hvis man vil ha mekaniske kvalitet
Tissot-Ballade-Gents-silicon.jpg