Baselworld 2015 - 19.-26. mars! Hva har vi i vente?

Den desidert fineste Tudoren. Tenk hvis DEN ble relansert i år. :)

Er nok mer sannsynlig at Big Block kommer før en Pepsi SS.

Med Tudors relanseringer de siste årene friskt i minne, er det vel aldeles ikke usannsynlig at de kommer med en ny Big Block i år.
 
Hva med skydweller i SS? Jeg er ikke spesielt fan selv, men det gjør den jo i alle fall mer tilgjengelig. Antagelig tenker vel Rolex der som de gjør med DayDate.
 
Fem innlegg, og INGEN har sagt SS Pepsi?!

SS Pepsi!

Neida.

Er det i hele tatt plausibelt at den kommer i SS i nærmeste fremtid nå som de har lansert den i hvitt gull?

Hadde jeg solgt samlingen og skrapet kontoen for å kjøpe den i hvitt gull i fjor, og de lanserte den i SS i år, så hadde jeg nok blitt smålig bitter :p
 
Tviler på Pepsien kommer i stainless i nærmeste fremtid. Jeg har sjelden rett da ;)
 
Jeg håper de fleste kommer med noe som er litt mer spennende enn nye farge- og materialvalg på eksisterende modeller som allerede har fått nye farger og materialer opptil flere ganger.
 
Tviler på Pepsien kommer i stainless i nærmeste fremtid. Jeg har sjelden rett da

Nei, men en SS Coke er jo ikke hinsides all sannsynlighet.

10546706_546000118860012_243645813_n.jpg
 
Jeg tilter hvis coke kommer ut i stainless, mens pepsi forblir i WG.

:)

Så vidt jeg har skjønt er hovedproblemet til Rolex at det har vist seg veldig vanskelig (og dermed dyrt) å få til rødfargen på den keramiske bezelringen. Derfor leveres pepsibezelen kun på GMTc WG - for å dempe etterspørselen og for lettere å bake inn bezelkostnaden i salgssummen. Hvis det stemmer, kommer det vel neppe noen GMTc SS med cokebezel heller. For min del tror jeg derfor dessverre at både Pepsi- og Cokebezel på GMTc SS er usannsynlig i overskuelig fremtid.
 
Rolex fikk jo til rød bezel i fjor, men utfordringen var å få til to farger i samme bezel. Denne utfordringen har Rolex nå klart. Hvis de får til en rød og blå bezel tror jeg nok de skal greie å lage en rød og svart også. Så som jeg sa i første innlegg tror jeg faktisk det kommer en SS Coke i år. Pepsi tror jeg aldri kommer i SS nå som den er lansert i WG.

SS Daytona cerachrom har vært etterspurt i åresvis. Det blir spennende å se om de velger å slippe en eller om de går omveien via TT.

Jeg skulle også så gjerne ønske at de slipper en sky-dweller i SS. Yachtmaster II ble jo først sluppet i gull, så TT og til slutt SS. Ser det ikke som umulig at de slipper sky-dweller i SS i løpet av noen år.

Kvadsheim ble nevnt tidligere. Slenger meg på jeg også. Hvis Rolex slipper SS Coke, SS Daytona cerachrom og SS sky-dweller logger jeg meg av Tidssonen for godt, for da er jeg fornøyd :mrgreen:
 
Hvis GMT Coke kommer i stål, håper jeg man får mulighet til å kjøpe den med børstet lenke, det hadde vært en høydare;)

Hva med 116610LB? Blå bezel og blå skive:p ?
 
Hvis GMT Coke kommer i stål, håper jeg man får mulighet til å kjøpe den med børstet lenke, det hadde vært en høydare;)

Hva med 116610LB? Blå bezel og blå skive:p ?

Kommer aldri til å skje. Tror ikke Rolex lager en ss med samme bezel og dial som en wg. Det kommer isåfall til å være en stor tabbe.
 
1 post om Omega, 1 post om Blancpain, 30 poster om Rolex/Tudor. hehe...

Det fine med Basel er at det er så ufattelige mange interessante merker der slik at man slipper å kaste bort tiden på de evinnelige navlebeskuende iterasjonene fra verdens mest forutsigbare og fantasiløse merke. Ifjor delte de ut en goodie-bag på utsiden av paviljongen som inneholdt den nye prislisten, thats it , var ikke nødvendig å gå inn en gang for å få med seg nyhetene. I år har de Cellini linjen som er fin.

On the positive side kommer Zenith i anledning sitt 150 års jubileum garantert med noen godbiter. Gleder meg til de mange småmerkene i prisklassen der konkurransen er størst, der er det interessant ting. Tror vi får se nye INOX varianter fra Victorinox. Men den store nyheten blir kanskje Swatch Group som lanserer sin Smart Watch som mange trodde skulle komme ifjor?