Baselworld 2015 - 19.-26. mars! Hva har vi i vente?

At Gerald Genta..ehhm...Bulgari kommer ut med noe sånt, men med Mikke og Donald visere.:)

OctoSaltarello-Watches-BVLGARI-101882-E-1.png



Noe sånt ja...:D

7469-GG.jpg
 
De har jo forsåvidt fått det til for en stund siden ;)

http://www.omegawatches.com/press/press-release-detail/2513

Ja stemmer. Bare å håpe for min del at de kan øke produksjonen slik at det er mulig å få det til 8500. De har jo slitt en del med keramikken sin. Den fargen der ser jo veldig bra ut, men blir vel ikke helt 100% med GMT bezel på threehands :p (bezelet er vel for lite uansett) Da omformulerer jeg heller ønsket mitt. Forutsett at de ikke gjør kosmetiske forandringer på den om de oppgraderer den til Master Co-Axial som gjør at ny bezel ikke passer til den gamle kassen. Jeg har ikke råd til å oppgradere til en ny P.O akkurat nå...
 
Redigert:
Oppgradert Omega 9300-urverk med anti-magnetisme ("master co-axial") og litt mindre høyde? Og en keramisk Speedy med dette urverket som er enda fetere enn Grey Side of the Moon (Lunar Dust) - "Yet Another side of the Moon" ? :p
 
Ønsker flest mulig klokker i sjiktet 35-38mm. Gjerne også under 11mm i tykkelse.

Og så må man gjerne bruke klassisk design, men ta en pause med relasering av gamle vintage ur. Kom heller med helt nye modeller.

Ingen som helst grunn til å tro at dette noengang kommer til å skje, men hadde digget en manuell chrono fra Nomos.
 
Ønsker flest mulig klokker i sjiktet 35-38mm. Gjerne også under 11mm i tykkelse.

Og så må man gjerne bruke klassisk design, men ta en pause med relasering av gamle vintage ur. Kom heller med helt nye modeller.

Ingen som helst grunn til å tro at dette noengang kommer til å skje, men hadde digget en manuell chrono fra Nomos.

38mm ja, 35mm nei... Gråter enda stille tårer over at Lange har skalert den manuelle Saxonia'en ned til 35mm :(
 
35mm går helt greit selv om det begynner å nærme seg en nedre smertegrense. Syntes gamle 36mm Datejust og Explorer er nærmest perfekt dimensjonerte.
 
Ønsker flest mulig klokker i sjiktet 35-38mm. Gjerne også under 11mm i tykkelse.

Og så må man gjerne bruke klassisk design, men ta en pause med relasering av gamle vintage ur. Kom heller med helt nye modeller.

Ingen som helst grunn til å tro at dette noengang kommer til å skje, men hadde digget en manuell chrono fra Nomos.

What he said.
 
Dersom SS Coke blir en realitet - ja, så blir den i realiteten innkjøpt av undertegnede også
 
Dersom SS Coke blir en realitet - ja, så blir den i realiteten innkjøpt av undertegnede også

Håper egentlig ikke SS Coke kommer... For jeg begynner å like den.. Og jeg er redd at om den kommer så ødelegger det absolutt alle andre planene mine..
 
Håper egentlig ikke SS Coke kommer... For jeg begynner å like den.. Og jeg er redd at om den kommer så ødelegger det absolutt alle andre planene mine..

Jeg tror (heldigvis / dessverre - stryk det som ikke passer) ikke det kommer en SS Coke i år.