Baselworld 2014 - spekulasjoner, ønsker, håp og drømmer!

I fjor på denne tiden registrerte Rolex en patent på rød keramikk. De har allerede bevist at de behersker overgangen mellom sort og blått :)

Når man skummer igjennom det patentet der så skjønner man at våre klokker koster litt. Ligger ikke lite arbeid rundt den oppfinnelsen. Det er liksom ikke bare å hente opp litt leire fra jorda, slenge det i en varm ovn og male den blå og rød ;)

Om Rolex følger sin vanlige prosedyre så er vel kanskje two-tone innen rekkevidde? ;)

Gi gjerne en lyd om hvilke merker dere vil at jeg skal se nærmere på under årets messe! Setter opp plan og booker møter fortløpende :)

Ser gjerne på nyheter og bilder fra Breguet :)

På TRF ble det spekulert i en blå Tudor Pelagos. En slik sak i stainless hadde jeg kjøpt! :mrgreen:

116000 med svart skive UTEN rosa indexer, som denne, nøyaktig skalert til 38mm...

rx423_im.jpg

En "sportslig" versjon av JLC Master Control med 15 ATM, lume, CG og børstet SS...

JLC_Master_8.jpg

Redigert:
Syns det er på tide at vi begynner med hodeløs spekulering om hva som kommer på Basel i år! Det er jo bare noen korte uker unna!

Først ut: Kommer endelig min drømme GMT C Pepsi med rød GMT-viser og GMT Master-tekst, samt børstede midtledd?

Not bloody likely!

baselworld_2014.png

Ja kommer det ny GMT tror jeg det klikker litt for undertegnede!