Baselworld 2014 - spekulasjoner, ønsker, håp og drømmer!

Løfte; Kommer Rolex med en 116710 pepsi-c skal jeg være den første eieren på TS!!! :)

85688d1201667471-iyho-what-chances-ceramic-pepsi-gmt-master-ii-year-gmtmaster.jpg
 
Mindre diameter på klokkene! Dressklokker 34 – 38 mm, sportsklokker 38 – 40 mm.
Flere klokker med håndopptrukket urverk, gjerne uten dato.

Nytt Breitling urverk, automatisk uten chronograph, med samme ytre mål som ETA2892.
(+ tilbud om oppgradering til det nye urverket for eksisterende Breitlinger med ETA 2892 og 2824)

Ny colt automatic er lovet. Sjansen for at den blir mindre enn 43mm: Ikkeeksisterende
 
Fra Rolex tror jeg det blir TT Skydweller, og Tudor kommer sikkert med blå Black Bay
 
Gleder meg til å se hva Rolex & Tudor kommer med.

Hadde vært fint om Tudor kom med en Black Black Bay og en Blue Black Bay :)
 
Løfte; Kommer Rolex med en 116710 pepsi-c skal jeg være den første eieren på TS!!! :)

85688d1201667471-iyho-what-chances-ceramic-pepsi-gmt-master-ii-year-gmtmaster.jpg

Det hadde vært TOPP om Rolex kom med denne og tok BLNR versjonen ut av sortimentet etter kun 1 år.
Lurer på hva som skjer med bruktprisen på min BLNR da:mrgreen:
Ja-ja vi drømmer alle om å vinne i Lotto;)
 
Det hadde vært TOPP om Rolex kom med denne og tok BLNR versjonen ut av sortimentet etter kun 1 år.
Lurer på hva som skjer med bruktprisen på min BLNR da:mrgreen:
Ja-ja vi drømmer alle om å vinne i Lotto;)

Haha, hadde nok blitt ettertraktede de da! Håper den kommer, ikke som en erstatning, men for å "fullføre" rekken.
Blir spennende å se om de har klart å lage rødfargen, og "sømmen" perfekt! :)
 
Haha, hadde nok blitt ettertraktede de da! Håper den kommer, ikke som en erstatning, men for å "fullføre" rekken.
Blir spennende å se om de har klart å lage rødfargen, og "sømmen" perfekt! :)

I fjor på denne tiden registrerte Rolex en patent på rød keramikk. De har allerede bevist at de behersker overgangen mellom sort og blått :)
 
Redigert:
I fjor på denne tiden registrerte Rolex en patent på rød keramikk. De har allerede bevist at de behersker overgangen mellom sort og blått :)

Når man skummer igjennom det patentet der så skjønner man at våre klokker koster litt. Ligger ikke lite arbeid rundt den oppfinnelsen. Det er liksom ikke bare å hente opp litt leire fra jorda, slenge det i en varm ovn og male den blå og rød ;)
 
Om Rolex følger sin vanlige prosedyre så er vel kanskje two-tone innen rekkevidde? ;)

Gi gjerne en lyd om hvilke merker dere vil at jeg skal se nærmere på under årets messe! Setter opp plan og booker møter fortløpende :)

Ser gjerne på nyheter og bilder fra Breguet :)
 
På TRF ble det spekulert i en blå Tudor Pelagos. En slik sak i stainless hadde jeg kjøpt! :mrgreen:
 
116000 med svart skive UTEN rosa indexer, som denne, nøyaktig skalert til 38mm...

rx423_im.jpg


En "sportslig" versjon av JLC Master Control med 15 ATM, lume, CG og børstet SS...

JLC_Master_8.jpg
 
Redigert: