Det kan nok stemme. En ansatt på Rolex sin stand i Basel fortalte meg at de har utviklet en ny legering de kaller EverBronze. Spennende!
Jeg har hørt at den kommer på en leopard gummirem med glidelock clasp!
Det kan nok stemme. En ansatt på Rolex sin stand i Basel fortalte meg at de har utviklet en ny legering de kaller EverBronze. Spennende!
I etterdønningene må jeg innrømme at jeg forelsket meg helt i ML Gravity. Begge versjonene er så pene, urverket er kult, Maurice er passe "ukjent" for de alle, og skiven stemmer bra. Synd tilgjengeligheten for prøving her til lands neppe blir overveldende!
Rykter vil ha det til at det i løpet av året vil bli lansert en Submariner-c i bronze...
@Kohe321,
Ja, den nye SD er en perfekt dykkerklokke. Man kan kankje si at den burde hatt lume rundt hele bezelen, men da begynner den jo å yppe med den ultimate kongen av dykkerur (PloProf 1200m).
Nye SD er perfekt som den er![]()
Som dykker ur vet vi jo alle at den er helt ubrukelig - nesten.
Frode.
For øvrig et par fine nyheter på Baselworld. Nytt Hi-Beat GMT urverk.
Er det første klokka med den vakre hvite snowflake skiva som ikke har Spring Drive? Denne grønne LE klokka er også snasen.
Watches by SJX: Baselworld 2014: Introducing the Grand Seiko Hi-Beat GMT, the First 36,000 bph GS GMT (with specs and pricing)
![]()
![]()
![]()