BASELWORLD 2012: Nyheter fra Rolex og Tudor

Jeg må si at jeg ble imponert av mekanikken til bezelen på denne klokken, ved kun å ha studert den utvendig. Litt tøft at en skrur på bezelen for å skifte mellom å stille tid, GMT og dato.

Denne kan nok vokse på meg? Vi får se om 10 år?

Jeg må si at jeg ble imponert av mekanikken til bezelen på denne klokken, ved kun å ha studert den utvendig. Litt tøft at en skrur på bezelen for å skifte mellom å stille tid, GMT og dato.

Denne kan nok vokse på meg? Vi får se om 10 år?

Jeg er absolutt enig i at klokken har imponerende specs. Men, det hjelper lite når innpakningen er så grusom...

Basel World 2012 - Tudor Pelagos

Jeg må faktisk innrømme at jeg har sansen for denne nye modellen. Spennende at den er av titan med en krans av keramikk.

vOKHh.png

Les mer om den her: http://www.hodinkee.com/blog/2012/3/8/introducing-the-tudor-pelagos-a-titanium-dive-watch-with-a-s.html

Hvorfor kunne ikke Rolex ha brukt alle midlene de har brukt på å utvikle disse nye grusomme klokkene til å finne en måte å lage keramiske bezeler med halvparten blå og halvparten rød farge? Buhu :cry: Jeg får vel vente et år til da..

Hjelp jeg er i ferd med å bli helt vill etter denne.... Hva tror dere noe sånt vil koste her i Norge. Noen som har sett hvilket verk som står i den? Gud for et ur.................

ETA 2824 står i både denne og den modellen med rød bezel. Tipper en pris mellom 22-27k?? Litt dyrere enn modellen med rød bezel som havner på ca 20k etter det folk sier:)

ETA 2824 står i både denne og den modellen med rød bezel. Tipper en pris mellom 22-27k?? Litt dyrere enn modellen med rød bezel som havner på ca 20k etter det folk sier:)

Æsj, det må da være mulig å dytte noe litt heftigere inn i en sånn flott kasse... Ville du lagt 25 i bordet for den der? Om du var vill etter den mener jeg og så fikk vite hvilket verk som sto i??

Æsj, det må da være mulig å dytte noe litt heftigere inn i en sånn flott kasse... Ville du lagt 25 i bordet for den der? Om du var vill etter den mener jeg og så fikk vite hvilket verk som sto i??

Hadde de putta et inhouse-verk inni den der hadde det stått Rolex på skiva og kostet 50k ;)

De kunne vel brukt et 2892? Tror kjøperne av disse hadde satt pris på, og vært villige til å betale for det...

Fantastisk komplikasjon. Morsomt de tar i bruk bezelen (som om den var laget for det) men tragisk at de ødelegger en så klassisk og elegant klokke. De skulle laget et eget design for denne. Ufattelig at de kan tillate seg dette!

Fin video om galskapen. Fine farger på klokken også. Prøver mitt beste på å være positiv!

http://www.youtube.com/watch?v=Evio7yIJR3I&feature=related