Basel 2020: Spekulasjoner Rolex

Medlem
30. mai 2012
Innlegg
574
I tradisjon tro bør vi starte å spekulere på noe vi ikke vet noe om, hva kommer av nyheter i Basel 2020?

- Nå er det vel på tide med en ny Sub-kasse med nytt urverk… både med og uten dato i stål?
- Ny explorer ll med ceramic bezel, eller vil den vente til neste år - 50 års jubilé?
- GMT Master - Cocke?
- YM i stål og Oysterflex?
- Nytt verk i OP og Explorer?

Kjør på!
 
Gleder meg til Basel i år, så da blir jeg garantert skuffet! Coke og ny Sub hadde vært snadder, men YM på oysterflex 40 mm og i stål hadde vært drømmen
 
Smurf i stål! (mer et ønske...;))

Ellers er det vel ikke helt umulig at suben oppdateres (og øker i størrelse?), og at Hulken kanskje går ut?
 
De vil skrive noe med rødt, kanskje datoen. Samlere vil bli oppglødd eller forbanna siden det har stått med rødt på en overgangs modell på tidlig åttitallet og det kan føre til oppgang eller nedgang. Eller stryk det siste. Nedgang finnes ikke. Ikke her!

Lars Birger
 
  • Liker
Reaksjoner: Hreple
Mottar Explorer 2 i år, hadde vært kjekt for min del at de oppgraderte med nytt innmat og høyre vanntetthet.
Helgull SD eller kanskje i platina hadde vært meget vulgært og sjokkerende.
Ellers er jeg likegyldig og kunne ikke ha brydd meg mer. :p
(Kommentar skrevet uten kaffeinntak)
 
Tror vi får nytt verk i Submariner, og uendret kasse. Kanskje også flere modeller får nytt verk for å strømlinjeforme produksjonen ennå mer. Noen nye skiver på diverse modeller.
 
  • Liker
Reaksjoner: daghoi og Callahan

Næh, for da hadde de aldri kommet med ny skive med krona mellom SWISS og MADE.. Sett sett kan vi vel si at den uten krona er jubileumsutgaven (MKI) og med (MKII) er hyllevarianten som blir værende? :)

Nå ser jeg også at jeg for kort tid siden skrev "det nekter jeg å tro" på at Lange ville komme med en sportsmodell i 2019, så..
 
Næh, for da hadde de aldri kommet med ny skive med krona mellom SWISS og MADE.. Sett sett kan vi vel si at den uten krona er jubileumsutgaven (MKI) og med (MKII) er hyllevarianten som blir værende? :)

Nå ser jeg også at jeg for kort tid siden skrev "det nekter jeg å tro" på at Lange ville komme med en sportsmodell i 2019, så..

Hum… Ja du sier noe.
 
Nytt verk på sub. Også har jeg mer håp enn tro på at coke kommer nå som de har vært i gmt-stimen et par år på rad.
Explorer 1 med hvit skive kanskje...pluss en masse varianter av helt uinteressante modeller.