Basel 2020: Spekulasjoner Rolex

En ting er kasse/skive/urverk osv......Kunne tenkt meg og utfordret Rolex på lenker! Klarer ikke sette fingeren på noen spesielle ønsker vedrørende ny lenke men hadde vært kult med noe alternativt.
 
3235-verk i Submariner Date er vel årets no-brainer. Ellers tror jeg på flere nye (og uinteressante) skiver med bling på DJ og DD etc.

Av urealistiske ting går det an å håpe på GMT Root-beer i stål med jubilee, slankere kasse på Sub, Sub i stål med rød skive og svart bezel - og ikke minst 70 timers urverk i Explorer og Explorer II...
 
  • Liker
Reaksjoner: daghoi
Nytt verk på sub date.
Hulk går ut.
De mangler en evighetskalender, mulig de kan bygge videre på skydweller verket, Lanseres da under Cellini serien.
Daytona i everose/oystersteel med keramisk bezel. Litt nye tallskiver til datejust og daydate.
 
  • Liker
Reaksjoner: gulenissen og Amund
Tvilsomt at det skjer, men dette er min våteste drøm:

83235942_492857297955940_3887212614270320640_n.jpg


Bildet er hentet fra Instagram.
 
  • Liker
Reaksjoner: Zawatch
Tror hulk blir discontinued og at det kommer nytt urverk i alle og at det kommer ny submariner ghost
Grå Sunburst skive og grå bezel!
ønsketenkning sef og håper ikke at hulk blir dissa!
B8DF4DBD-03DC-4CE8-87D5-BFF446BCB61B.jpeg
 
Om Subamariner skulle bli flikket litt på å komme med nytt verk ved Basel i år. Vil det mest sannsynlig skje både på Submariner og Submariner Date, eller kun en av de i første omgang?

Submariner Date kom vel i dagens bekledning i 2010, mens Submariner kom i 2012.....
 
Det sies Rolex skal kutte produksjon av sportsur i noen år fremover da det visstnok har vært problemer med å produsere nok. All energi skal brukes på DJ modeller og da særlig i delgull. Ryktene fra min kontaktperson på fabrikken er at de skal slippe en DJ Tuna med krone halv fem og dm på 46 mm. Nom nom
 
Det sies Rolex skal kutte produksjon av sportsur i noen år fremover da det visstnok har vært problemer med å produsere nok. All energi skal brukes på DJ modeller og da særlig i delgull. Ryktene fra min kontaktperson på fabrikken er at de skal slippe en DJ Tuna med krone halv fem og dm på 46 mm. Nom nom

Datoen klokka halv to?
 
  • Liker
Reaksjoner: Greg
Leveres visstnok lite Hulk for tiden, flere som mener den ryker snart. Det samme ble forøvrig sagt i fjor også, hehe
 
Hulk har i flere år ryktes ut. Jeg tror Hulken er kommet for å bli (les) i hvertfall noen år til.
Den har blitt såpass stor for Rolex, og ikke minst klokken mange nyere "entusiaster/investorer" forbinder merket med.
 
  • Liker
Reaksjoner: Marre
Hvis det nå er slik at Rolex lanserer en upgrade på Sub, hva tror folk skjer med etterspørselen på dagens submariner da?