Båt

Var ute å rodde to-tre timer i går. Artig og god trening.

img1623nh.jpg
 
Kult! Første gang jeg ser en med overbygg :) Så pen ut!
Har kjørt litt en åpen en i samme str. Planet fint med 8hk hehe! Lettplanet med rimelig flatt skrog bakover ;)
Er det 30hk du har på den?

Ja, morsom båt - som høster mange hyggelige kommentarer på sjøen:)

Jeg har en nyoverhalt 3syl Yamaha 30hk. Den "hopper opp" i plan, og passerer gir en grei toppfart med både 3 og 4 personer.
 
Ja, morsom båt - som høster mange hyggelige kommentarer på sjøen:)

Jeg har en nyoverhalt 3syl Yamaha 30hk. Den "hopper opp" i plan, og passerer gir en grei toppfart med både 3 og 4 personer.

Herlig!
Er jo virkelig en av de beste 30hesterne som finnes etter min mening. Sterk, pålitelig og med skikkelig kul lyd :D
 
Spotta denne i Glomme vestre løp i Fredrikstad i går. Milde makrell for et brøl det kom når de dro på borti høgget!

img2060iu.jpg
 
Det går litt treigt, men bare å komme:) trenger innspill på noen som kan bygge litt dekk...
 
Er det noen her (i Oslo området) som er over middels båtkyndig og som har erfaring med og kan skru Volvo Penta 500 m/IPS drev. Gjerne PM meg:)
 
@Kawatching

Hva trenger du å gjøre med den?
Har skrudd en del på VP

@c--f
står foran en større potensiell båtinvestering, men båten har ligget på land i et par - tre år. Motorene (2 stk) har ikke gått mange timer, men jeg regner med at en del kan "stå i stykker". Trenger noen som evnt kan se på, starte opp og evnt diagnosiere før et mulig kjøp. Mot betaling selvfølgelig
 
Redigert av en moderator: