Takk @Edzilla, har selv hatt 3 Solinger sammen min bror, men det er nok en motorbåtmann jeg er som @westmouth.
Det er med Soling og 5,5m man virkelig får kjenne hva det er å seile, blir litt annerledes med en av familieseilerne. Vurderte også 5,5m men lå nærmest opp til å kjøpe en 11m, da fornuften seiret og jeg fant ut at tiden ikke strakk til ettersom vi fikk barn, og dette var i tillegg til motorbåt som jeg alltid har hatt️
️
Vis vedlegg 521 Vis vedlegg 522 Vis vedlegg 523
I og med at det nå er ned mot 15 blå, er det på tide å drømme litt om sommer og sol. Her er mitt bidrag til "min båt" en rød Nimbus 300R med navn "RedBull"
Brukes flittig som badebåt ut i fra vår hytte om sommeren og er vel min 6. Nimbus i rekken.
Det er en klassiker @Edzilla, Chris Craft Cosair. Var millimetere unna å importere en ny 28 Cosair i fra USA da min bror bodde der borte og kom over et godt tilbud. Er nesten 10 år siden, men den ville kommet på 670K inn til Norge, med en stor og god V8 bensin, endte opp med en brukt Windy 32 Scirocco i stede for, den gang båtmarkedet var som dagens Rolexmarked med at bruktprisene bare økte etter kjøp.Er i grunn ganske enig med deg @yachtmaster
Blir lite seiling i dag siden jeg også er familiefar med to små barn. Derfor er det genialt å ha seilbåt med flere. Å en 5.5 eller 11 Meter er jo ingen båt man seiler alene med. Nødt til å være minst to. Men helst tre. Så vi har i tillegg hatt en Chris Craft som jeg har lånt av senior med med barna.
Her ankommet The Thief som alltid ønsker gjestene sine velkommen på brygga.
Vis vedlegg 550
https://instagram.com/p/btSOwJoLWD/
Vis vedlegg 548
Vis vedlegg 549
Som sørlending som er født med "tean i tanga" så har det blitt mange båter opp igjennom årene på meg også. Begynte med 10 fots With med 30hk, også var det 12 fot med 35hk også var det Gh 14 og 15 også videre også videre. Har hatt diverse Ibizaer og Yamariner, Hydrolift og Goldfish.
Å ikke minst vannscootere er det blitt mange av i forskjellige størrelser og varianter
Nå er det denne det går i.
Kanskje ikke det beste bildet, men det eneste jeg hadde.Vis vedlegg 4245
He he det er den berømte ja,Dette den berømte sklien du hentet i Oslo? HeheFlott båt!
Takk @westmouth
Den er en skikkelig seilemaskin!
+1Skulle gjerne hatt båt...
En av drømmeskutene mine er en relativt beskjeden, men herrefred så linjelekker, liten seilbåt: IW31. Designet av Sparkman & Stephens. Noe av det flotteste som flyter på fjorden spør du meg.
http://www.finn.no/69691807