Båt

Ikke så lekker som Nautilus sin, men allikevel en liten klassiker:
41619f24.jpg

Det skroget så veldig ut som ganske tidlig Selco? Kan det stemme? :)

Det er en Selco Selboy 13ft fra slutten av 60-tallet.. Restaurert for noen år siden, og stort sett stått ubrukt etter den- før jeg kjøpte den i våres..

Flott båt HenrikTA, mye morro iden.. Og ikke minst: morro med en gang:)

Sender PM Tinewarp, alltid bra med noen synspunkter fra likesinnede...men flrst, FERIE:)

Det er en Selco Selboy 13ft fra slutten av 60-tallet.. Restaurert for noen år siden, og stort sett stått ubrukt etter den- før jeg kjøpte den i våres..

Kult! Første gang jeg ser en med overbygg :) Så pen ut!
Har kjørt litt en åpen en i samme str. Planet fint med 8hk hehe! Lettplanet med rimelig flatt skrog bakover ;)
Er det 30hk du har på den?

Kult! Første gang jeg ser en med overbygg :) Så pen ut!
Har kjørt litt en åpen en i samme str. Planet fint med 8hk hehe! Lettplanet med rimelig flatt skrog bakover ;)
Er det 30hk du har på den?

Ja, morsom båt - som høster mange hyggelige kommentarer på sjøen:)

Jeg har en nyoverhalt 3syl Yamaha 30hk. Den "hopper opp" i plan, og passerer gir en grei toppfart med både 3 og 4 personer.

Ja, morsom båt - som høster mange hyggelige kommentarer på sjøen:)

Jeg har en nyoverhalt 3syl Yamaha 30hk. Den "hopper opp" i plan, og passerer gir en grei toppfart med både 3 og 4 personer.

Herlig!
Er jo virkelig en av de beste 30hesterne som finnes etter min mening. Sterk, pålitelig og med skikkelig kul lyd :D

Spotta denne i Glomme vestre løp i Fredrikstad i går. Milde makrell for et brøl det kom når de dro på borti høgget!

img2060iu.jpg