Audemars Piguet-tråden

Redigert:
Hei!

Hva kan en ROO fra 98 med service i 2015 være verd?
En 25770ST med AP gummireim.

//H

Trodde det ofte lå endel over markedsprisene her på berget. Men takk, da skal jeg sjekke opp det :)

Kan man sjekke på Bjerke om en klokke (Les min 15202) är safe att bara med? vet att det er 50m som det står men man må ju kunna sjekke om den er tett?

Kan man sjekke på Bjerke om en klokke (Les min 15202) är safe att bara med? vet att det er 50m som det står men man må ju kunna sjekke om den er tett?

mot Marbella ;)

Om inte bjerke vill. Dom vägrade testa min BP utan en tripp till sveits först, jävligt märkligt :confused:. Så kan nästan alla göra ett tryck test.
Bla. Oslo urservice kan rekommenderas :)

Jeg vet ikke om jeg er for forsiktig men jeg hadde aldri badet med en 15202. Ingen skrukrone er for meg ensbetydende med ingen bading med klokken. Jeg mener klokken bør være vanntett til 100 m før man bader med den.
Eller er jeg bare overforsiktig?

• Liker
Reaksjoner: Ceramic
celter, i hear you!
Trist bara att ta ev sig den de gangerna man ev ska bada..
men har gått på en smell en gång så jag e lite försiktig nå ;)

Jeg vet ikke om jeg er for forsiktig men jeg hadde aldri badet med en 15202. Ingen skrukrone er for meg ensbetydende med ingen bading med klokken. Jeg mener klokken bør være vanntett til 100 m før man bader med den.
Eller er jeg bare overforsiktig?
Det sikreste er jo selvfølgelig å holde den unna vann, men det er ingen av mine klokker uten skrukrone hvor jeg klarer å trekke ut kronen uintensjonelt. Har iallfall ikke klart det frem til nå, så jeg bekymrer meg lite for akkurat det.

Har ikke 15202 skrukrone ?
Min 15400 har det og er den 50m vanntett så bør man absolutt kunne bade med den. Regner med de er trykktestet ny.