Audemars Piguet-tråden

Haha den er ikke med i poolen längre alltså!
därför man har en sub liggandes )
 
  • Liker
Reaksjoner: Ceramic
The 15400ST
17,990 euros inc. vat.

15202ST ink vat
22,990 euros inc. vat

Disse prisene er fra Belgia. Belgisk moms er på 21%.

22990/1,21*1,25*9,35=222' + frakt.
For trekvart år siden var prisen på Bjerke 175' mener jeg å huske. Valutaen gjør vel sitt, men jaggu er denne klokka blitt dyr!
 
22990/1,21*1,25*9,35=222' + frakt.
For trekvart år siden var prisen på Bjerke 175' mener jeg å huske. Valutaen gjør vel sitt, men jaggu er denne klokka blitt dyr!

Greit at vi slipper å tenke på den slags i dag. Bjerke har jo som kjent mistet AP.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Ser at Urverket.no skal ha ca. 177' kr for 15202ST. Noen som vet hvordan de får til en sånn pris med dagens valutakurser?
 
Ser at Urverket.no skal ha ca. 177' kr for 15202ST. Noen som vet hvordan de får til en sånn pris med dagens valutakurser?
Tviler på de får det til. Send en forespørsel om lev. tid og deadline, men tviler på noe positivt svar ;)
 
AP gir gode rabatter. Du kan regne med 15% uten problemer. Jeg har fått tilbud om det både fra APs egne butikker og fra forhandlere...
 
Redigert:
Hei!

Hva kan en ROO fra 98 med service i 2015 være verd?
En 25770ST med AP gummireim.

//H
 
Trodde det ofte lå endel over markedsprisene her på berget. Men takk, da skal jeg sjekke opp det :)
 
Kan man sjekke på Bjerke om en klokke (Les min 15202) är safe att bara med? vet att det er 50m som det står men man må ju kunna sjekke om den er tett?
 
Kan man sjekke på Bjerke om en klokke (Les min 15202) är safe att bara med? vet att det er 50m som det står men man må ju kunna sjekke om den er tett?

mot Marbella ;)

Om inte bjerke vill. Dom vägrade testa min BP utan en tripp till sveits först, jävligt märkligt :confused:. Så kan nästan alla göra ett tryck test.
Bla. Oslo urservice kan rekommenderas :)