Official Timekeeper
Visit Casio
00:00:00

Audemars Piguet-tråden

Hvalrossen

Støttemedlem
Reg.
25. februar 2012
Sted
Oslo
Jeg bestilte fra AP bands. Etter litt bruk plasserte jeg i skuffen hvor den har vært siden.
Likte den ikke. Tror det var noe kevlar-greier, men kvalitetsfølelsen var ikke den helt store.

Sikkert buckle. Trenger du den?

Reg.
29. april 2019
Sted
Oslo
Unnskyld om jeg ikke har fått med meg, men er det noen her som har fått den nye 15500? Erfaringer? Dele bilder?

Hansaeng

Støttemedlem
Reg.
26. desember 2011
Sted
Hamar
Så pass ja. Den satt ju helt perfekt. Var den tillgänglig? Eller ännu bättre, fick du köpt :).
Dette var en utstillingsmodell, og årets produksjon var utsolgt. Får en telefon fra Geneve når det blir en tilgjengelig, men tviler på at jeg kommer til å kjøpe.

• Liker
Reaksjoner: Ceramic

thue

Støttemedlem
Reg.
7. juli 2015
Sted
Oslo
Noen som har tips til hvor en kan få tak i Ap 15500 ny i Europa uten tidligere kundeforhold?

Kan fint vente noen år ;)

• Liker
Reaksjoner: 123uno

Hansaeng

Støttemedlem
Reg.
26. desember 2011
Sted
Hamar
Et spørsmål. Jeg har ingen skrutrekkere som passer for justering av lenken på min 15300. Trenger å ta av et ledd til. Noen som har link til en skrutrekker som passer? De jeg har som passer i lengde er for tykke.

Edzilla

Støttemedlem
Reg.
5. september 2011
Sted
Noreg
Et spørsmål. Jeg har ingen skrutrekkere som passer for justering av lenken på min 15300. Trenger å ta av et ledd til. Noen som har link til en skrutrekker som passer? De jeg har som passer i lengde er for tykke.
Her har du en link.
Usikker på hvilken størrelse. Men kjøper du det store settet er du sikret :)