Forresten: det er kanskje mer trøbbel med Offshore og piggyback chrono enn de rene 3120 som folket her har i sine 15300/400
Ja det er mitt inntrykk også, har hørt litt forskjellig om chronoene, men ikke om 15300/15400
Forresten: det er kanskje mer trøbbel med Offshore og piggyback chrono enn de rene 3120 som folket her har i sine 15300/400
Hva sier du @Molar ? Har du opplevd 3120 som nøyaktig og pålitelig? Av de 3 3120 jeg har hatt har 11 sek feil pr.døgn vært det beste. De er ikke COSC og jeg tror det er en grunn til det.
Vet ikke helt om jeg er enig med deg her @Sponon. Den jeg hadde en gang var jeg ikke helt fornøyd med gangen på. Da jeg spurte AP om hva toleransene var, fikk jeg beskjed om -2 til +12.
Vet ikke helt om jeg er enig med deg her @Sponon. Den jeg hadde en gang var jeg ikke helt fornøyd med gangen på. Da jeg spurte AP om hva toleransene var, fikk jeg beskjed om -2 til +12.
Hva sier du @Molar ? Har du opplevd 3120 som nøyaktig og pålitelig? Av de 3 3120 jeg har hatt har 11 sek feil pr.døgn vært det beste. De er ikke COSC og jeg tror det er en grunn til det.
Min 15300 hadde fullservice i 2014. Likevel går den konsekvent +10 i døgnet. Imponerer det meg? Ikke nevneverdig. Jeg har hatt mer nøyaktige klokker i Omega, Rolex, IWC, Helson, etc. Likevel plager det meg ikke særskilt. Ingen andre klokker jeg har eid, har vært i nærheten av å gi meg samme herlige følelse. Og siden den alltid går +10, og ikke sakker, så kommer jeg i hvertfall aldri for sent
![]()
![]()